10:05 Lista: Favoritprodukter

En lista jag skrev i slutet av 2010 (klick!) och har fått förfrågan om att göra igen. Mina mest använda/omtyckta produkter just nu.

ANSIKTE
Rengöring: Neutrogena Visibly Clear Oil-free Make-up Remover.
Ansiktsvatten: -
Skrubb: Neutrogena Visibly Clear Blackhead Eliminating Daily Scrub.
Mask: Neutrogena Visibly Clear 2-in-1 Wash & Mask.
Ögonmakeup-remover:
Lumene Waterproof Eye Makeup Remover.
Serum: -
Dagkräm: -
Nattkräm: Lumene Vitamin C+ Dry Skin Comfort Radiance Cocktail (klick!) och LR Aloe Vera Gel (klick!).
Ögonkräm: Dr. Hauschka Ögoncreme.
Solskydd: L'oréal Solar Expertise Sun Protection Oil SPF 30 (klick!) och Hawaiian Tropic Protective Sun Spray Lotion SPF 20.
Primer ansikte: -
Primer ögon: Lumene Eyeshadow Primer.
Foundation traditionell: MaxFactor Xperience Weightless Foundation och Deborah Comfort Mat Foundation.
Foundation mineral: Maybelline Pure Liquid Mineral Foundation.
Färgad dagkräm: -
Concealer: Make Up Store Cover All Mix.
Löst puder: -
Fast puder: IsaDora Velvet Touch Compact Powder.
Rouge fast: Deborah Natural Effect Blush (alla färger!)
Rouge kräm: -
Rouge stain: -
Highlighter: -
Bronzer: MaxFactor Bronzing Powder "01 Golden".
Verktyg ansikte: E.l.f. Studio Powder Brush (klick!) och EcoTools Powder Brush.

ÖGON
Mascara: Deborah Lash Creator Volume & Care mascara (klick!) och MaxFactor False Lash Effect FUSION mascara.
Mascara vattenfast: MaxFactor False Lash Effect Waterproof mascara.
Eyeliner/kajalpenna: IsaDora Inliner Kajal "56 Blonde" och Kubiss Eyeliner "No. 1 black".
Eyeliner flytande:
Make Up Store Cake Eyeliner "020 black" (klick!).
Eyeliner gel/kräm:
Wet n' Wild Mega Eyes Créme Eyeliner "black" (klick!).
Ögonbrynsproduker: Deborah Eyebrow Pencil with Brush.
Ögonskugga fast singel: Make Up Store Microshadow "Pollution" och Deborah 24 Ore Velvet Eyeshadow "06 Dark Chocolate".
Ögonskugga palett: 120-paletten från eleven.se.
Ögonskugga lös: -
Verktyg ögon: Fluffig ögonskuggsborste från EcoTools Travel-set, Make Up Store Angled Eyeliner Brush och Eyeshadow brush från Lindex.

LÄPPAR
Läppenna: Claudia Lip Pencil "Paprika".
Läppstift: Deborah Light Creator Shine & Volume "06 Vintage Rose".
Läppbalsam: Carmex Lip Balm och Nivea Pearly Shine.
Läppglans: -
Plumper: -
Vektyg läppar: -

KROPPSVÅRD
Duschkräm: Den som står i duschen vid tillfället! Oftast från Palmolive eller Barnängen.
Bodybutter/hudkräm: -
Bodylotion: ACO Sense & Care Summer Breeze Body Lotion.
Brun-utan-sol eller en skimmerprodukt: -
Skrubb: Mjukt & skönt Body Scrub Aprikos.
Deo: Absolut Torr.

HÅRVÅRD
Shampo: Head & Shoulders Care & repair schampo.
Torrshampo: Schwarzkopf Got2be Rockin' It Dry Shampoo.
Balsam: Dove Repair Therapy Intense Repair Express Intensivbalsam (klick!).
Inpackning: TRESemmé Restructuring Deep Conditioner Treatment Masque och naturlig kokosolja.
Stylingprodukt: Oftast inga alls, men om jag har hårspray är det Schwartzkopf Got2be 2 Sexy Hair Spray.

HÄNDER/NAGLAR
Handkräm: Neutrogena Norwegian Formula Hand Cream (klick!).
Nagellack: Omöjligt att välja!

Baslack: Depend Protective Base Coat "Nr. 079".
Topplack: Random från franskt manikyr-set.
Vårdande nagelprodukt: LUSH Lemony Flutter nagelbandskräm.
Allroundprodukt: Sally Hansen Miracle Cure Problem Nail Strenghtener Strenghten & Grow.

DOFT
Doft dag: Vanilla by Alyssa Ashley och STAR Nature Kokos.
Doft kväll: Samma som dagtid eller Fancy Love av Jessica Simpson.
Hoppas ni gillar det!
Förresten så har jag nyligen haft en frågestund på min vardagsblogg så om ni är intresserade av mina svar så har 3/4 delar av min video kommit upp på bloggen. Den sista kommer upp senare idag. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var kul att veta dina favoriter Dejana, kanske louise kunde göra en sån också?

Hoppas ditt ögonlock blir bättre och att du får en bra helg. kram

2012-01-13 @ 16:15:40
Postat av: Julia

Tittade nyss på din "kanal" eller vad det heter på youtube. Och så tittade jag på dendär "not so happy face" tror inte jag sett den förut, och jag vet att det börjar bli himla längesen du spelade in den, men jag blev typ lika ledsen som du Dejana när jag såg videon, för jag har typ älskat BÅDA er sedan jag tittade in på er blogg för första gången så jag blir jätteledsen när jag ser att ni är ledsna.. :( Och jag brukar ibland tycka bara: asså man får ju typ aldrig några svar tillbaka på kommentarerna från denna blogg, men sedan efter att jag tänkt det så blir det liksom; jamen vad tänker jag ?! Det är klart att jag inte ska behöva begära svar, för att egentligen har jag ju inte frågat något, och ni har ju fullt upp annars och jag ser att ni får massor med andra kommentarer, så fortsätt på samma stil, och det gör inte så mycket om ni inte håller er uppdaterade 24/7 typ, för att vem är så perfekt att de kan uppdatera typ varenda liten minut... :S Jag vet inte vart jag vill komma med denna kommentar, vill bara PEPPA er så att ni får mycket blogglust och att ni blir glada och så ! Hoppas ni liksom förstår poängen med denna kommentar, och att det gör er glada ! :) Läs denna kommentar (eller om någon annar kommentar ni fått av nån också gör er glad)varje gång ni är ledsna på någon av era läsare som typ varit dum eller så... Så hoppas ni mår fint båda två, och att ni har det bra!! 10000 KRAMAR TILL ER <333333

2012-01-14 @ 22:54:45
URL: http://juliaochhenneskamera.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag har en Idé till både dig Dejana, och Louise.



När det typ är väldigt stor rea i någon butik, kan inte ni typ skriva det i bloggen då?

Kanske inte varje gång, men det skulle vara kul om ni gjorde det ibland. Så om ni t ex får reda på att det är stor rea i en butik (t ex Gina Tricot) så kanske ni skulle vara snälla och nänmna det i bloggen.



Det skulle verkligen vara till stor hjälp!



Älskar er blogg, har följt den nästan från er start. Kram

2012-01-15 @ 19:12:42
URL: http://inaa.blogg.se/
Postat av: madde

hej! skulle ni kunna lägga upp en video på hur man sätter dit gelé naglar? hade varit jätte snällt!

2012-01-17 @ 20:37:48

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0