19:15 Produkttips för torr hy: Lumene Vitamin C+ Dry Skin Comfort Radiance Coctail


Lumene Vitamin C+ Dry Skin Comfort Radiance Coctail
30 ml, 199 kr. på Lindex, Kicks (HÄR)

De effektiva ämnena i hjortron gör huden klarare, förbättrar fuktbalansen och skyddar mot miljöns skadliga effekter. Den speciellt vårdande fröoljan från tranbär i kombination med hjortron bidrar till att ge även den torraste hud näring och livskraft. Hjortronnektarns detox-egenskaper bidrar till att göra huden klar och strålande. Slutresultat är en sammetslen hud. Innehåller över 90 % naturliga ingredienser. Innehåller ej parabener.


Omskakas före användning. Applicera före dag- eller nattcreme.
Jag var supertorr runt munnen för några dagar sedan (vilket är vanligt nu när kylan är här) och såg denna produkten bland mammas skönhetsprylar. Läste på förpackningen och tänkte "detta låter ju lovande". Jag och mamma delar på väldigt mycket och lånar från varandra när det gäller smink och andra skönhetsprodukter så jag testade att applicera detta på kvällen innan jag applicerade min Aloe Vera Gel och när jag vaknade kändes min hy fantastisk och jag hade inte ett enda litet område med torr hy i ansiktet.

Man blir dock lite glansig eftersom det är som en olja, så jag rekommenderar att applicera denna på kvällen innan läggdags antingen som den är eller med en nattkräm över och sedan bara tvätta ansiktet som vanligt på morgonen för att få bort det glansiga som eventuellt är kvar.
TUMMEN UPP!

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Den verkar bra! Kanske blir att testa den :)

2011-11-19 @ 19:21:10
URL: http://sylvias.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tror du den funkar även fast man har fet hy och torr på vissa ställen, eller får man lätt finnar? :)



KRAM

2011-11-19 @ 20:11:41
URL: http://jeeennny94.blogg.se/
Postat av: emmis

Dejana, kan inte du göra en sån video som louise? Som du visar allt ditt smink oså. <3:)

ÄLSKAR ERAN BLOGG, PUSS!<3

2011-11-20 @ 08:54:01
Postat av: Lina

Just den produkten är väl till för de lite äldre? Elr?

2011-11-20 @ 11:26:38

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0