16:44 Recension: Deborah Lash Creator Volume & Care mascara

Säljs från och med oktober månad för ca. 129:-
När den kommer ut bör komma upp och säljas på: Fräck & Fin.

 

Deborah Milano Lash Creator Volume & Care.

 


Som jag skrivit tidigare vad det gäller recensioner av mascaror så är väl före- & efterbilder det allra smidigaste sättet att visa om de är bra/dåliga, så här har ni OREDIGERADE bilder för att se före och efter, samt vad jag tycker i slutet av inlägget.

 

Förutom att jag beskurit bilderna så är de helt oredigerade.

Så ni får en rättvis bild på resultatet. Jag har bara mascara på övre fransraden.

 

Jag tog mer än ett lager, man kan självklart ta ett för en mer naturlig look, men ville visa mascarans fulla potential.

 

PLUS:

+ Är berikad med ämnena Glyco-proteiner, Bio-energizer och Keratin som alla hjälper till att ge näring till fransarna, göra dem starkare, tjockare och längre.

+ Sitter hela dagen utan att smula det minsta.

+ Fina, långa och separerade fransar.

+ Klumpar inte lätt vid applicering.

+ Helt rimligt pris, speciellt för en närande och bra mascara!

 

MINUS:

– Sminkmärket Deborah finns tyvärr inte i vanliga butiker i Sverige (vad jag vet) som Lindex, Kicks osv, utan bara online (HÄR till exempel).


När denna tuben jag har nu tar slut kommer jag definitivt köpa denna mascaran.

I like it a lot!


Kommentarer
Postat av: Terese

Jag har sett en affär som säljer deporah här i sverige, kommer dock inte ihåg vad det heter :( Men den fanns på center syd i lödeköpinge.

2011-09-29 @ 17:30:45
Postat av: Funny&Fluffy - fluffiga, roliga djur varje dag!

Ni som är djurvänner och allt!



Hemlösa katter behöver 1 MINUT av ditt liv - orkar du? Genom några få klick så kan du hjälpa de hemlösa katterna på Borlänge Katthem.

Din röst räknas!



Jag vågar lovar att katterna på katthemmet skulle bli dig evigt tacksam, de själva kan inte rösta så vi måste hjälpa dom på traven!



Kom igen nu, gör något gott för hemlösa katter som inte har någon annan.



Några få klick! Första inlägget på bloggen har all information om vad det handlar om.



Jag har arbetat ideellt på katthemmet och det minsta jag kan göra är att nominera dom i en tävling så att de kan få hjälp ekonomiskt.



Nu hänger det bara på att fler vill hjälpa till genom att rösta. Vill du hjälpa mig att hjälpa?

2011-09-29 @ 19:42:32
URL: http://funnyfluffy.bloggplatsen.se
Postat av: Lea

Jag vet att det är lite sent, men jag hittade denna idag i en affär som hette Smink och Perukmakaren på söder, köpte den på en gång!

2012-02-15 @ 19:35:13
URL: http://leastromvall.blogg.se/
Postat av: Lea

oj, glömde säga att jag köpte den på söder i Stockholm, hehe

2012-03-18 @ 11:43:22

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0