11:00 Mina favoritprodukter år 2010:

Här är en lista som jag tyckte var passande att fylla i här i bloggen. Jag fann den på KillerColors blogg och tänkte att det kanske kunde vara hjälpande för er också. Let´s get started!

Rengöring: Neutrogena Visibly Clear Oil-free Make-up Remover.
Ansiktsvatten: Neutrogena Visibly Clear Blackhead Eliminating Toner.
Skrubb: Neutrogena Visibly Clear Blackhead Eliminating Daily Scrub.
Mask: Neutrogena Visibly Clear 2-in-1 Wash Mask.
Ögonmakeup-remover:
Neutrogena Visibly Clear Oil-free Make-up Remover.
Serum: -
Dagkräm: -
Nattkräm: ACO Fuktkräm.
Ögonkräm: L'oréal Youth Code Eye Cream.
Solskydd: -
Primer ansikte: -
Primer ögon: Lumene Eyeshadow Primer.
Foundation traditionell: -
Foundation mineral: i.d bareMinerals Powder Foundation.
Färgad dagkräm: -
Concealer: Garnier 2-in-1 Anti-dark Circles Eye Roll-on.
Löst puder: i.d bareMinerals Mineral Veil.
Fast puder: -
Rouge fast: IsaDora "62 RoseWood".
Rouge kräm: -
Rouge stain: -
Highlighter: -
Bronzer: IsaDora Bronzing Powder "43 Terracotta Bronze" och i.d bareMinerals "Warmth".
Verktyg ansikte: Puderborste från borstset (eleven.se) och i.d bareMinerals Flawless Face brush.

Mascara: MaxFactor False Lash Effect och IsaDora Flashy Curl Mascara.
Mascara vattenfast: MaxFactor False Lash Effect Waterproof.
Eyeliner/kajalpenna: IsaDora Inliner Kajal "50 Satin White" och svart kajal från Kubiss "01. Black".
Eyeliner flytande:
IsaDora Bold Tip Eyeliner "01. Black".
Eyeliner gel/kräm:
-
Ögonbrynsproduker: -
Ögonskugga fast singel: Microshadow "Pollution" från Make Up Store.
Ögonskugga palett: IsaDora Eyeshadow Quartet "Muddy Nudes".
Ögonskugga lös: -
Verktyg ögon: Fluffig ögonskuggsborste från H&M och från borstset från Eleven.se.

Läppenna: IsaDora Colormatic Lip Contour "84 Rosewood".
Läppstift: Gammal favvo: Viva la Diva "Pink Peach". Vardagsfavvo: Paris Memories "240". Ny favvo: IsaDora "02 Bordeaux Red".
Läppbalsam: Agatha Ruiz De La Prada "Tutti Frutti".
Läppglans: -
Plumper: -
Vektyg läppar: -

Duschkräm: Använder den som står i duschen vid tillfället! Oftast från Palmolive.
Bodybutter/hudkräm: -
Bodylotion: Neutrogena Norwegian Formula Intense Repair Body Lotion.
Brun-utan-sol eller en skimmerprodukt: -
Skrubb: Palmolive Thermal Spa Smooting Sugar Scrub.
Deo: Coop Deo Roll-on Woman Sensetive.

Shampo: Garnier Fructis Fortifyning Sleek & Shine Shampoo och TRESemmé Anti Breakage Shampoo.
Torrshampo: -
Balsam: TRESemmé Anti Breakage Conditioner och nu också Aussie 3 Minute Miracle Deep Conditioner.
Inpackning: Gliss Shea Cashmere och leave-in produkter: Goldwell Dual Senses Rich Repair Leave-in Balm och PHC Hair Repair Silk Serum.
Stylingprodukt: Oftast inga alls, men om jag nu ska välja tar jag Schwartzkopf got2be 2 sexy Hair Spray.

Handkräm: ACO Rich Care Canola Oil & Q10 Hand Cream.
Nagellack: Äldre favoriter: MNY "445" och i princip alla svarta och röda lack jag har! Ny favorit: Gallery Colours
"Lilac Shimmer 354".
Baslack: IsaDora Wonder Nail Top/Base Coat "600 Clear".
Topplack: Något från USA.
Vårdande nagelprodukt: Lemony Flutter nagelbandskräm från LUSH.
Allroundprodukt: Sally Hansen Miracle Cure Problem Nail Strenghtener Strenghten & Grow.
Doft dag: Vanilla by Alyssa Ashley eller Versace Bright Crystal.
Doft kväll: Fancy Love av Jessica Simpson.
Kommer ni inte ihåg hur någon av produkterna ser ut? Eller har ni aldrig sett dem? Sök på namnet jag skrivit på produkterna på Google så kommer massa bilder fram, eller "sök i bloggen" för att se om vi skrivit något om dem. KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: Anonym nummber 1

Heej! ville bara säga att jag älskar eran blogg och den är så bra!! <3<3<3<3<3<3<3

2010-12-27 @ 11:20:44
Postat av: isabelle

Hejsan, en fråga bara: Hur länge räcker Lumene Eyeshadow Primern? Det verkar inte vara så mycket i den. :D

2010-12-27 @ 11:51:33
URL: http://isabellesphoto.blogg.se/
Postat av: Lizy

Aco har grymt mycket bra!

2010-12-27 @ 12:13:16
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: Mel

jag håller på att spara ut mitt hår och även mina naglar. jag vill att håret ska växa snabbare och få bättre kvalité, har du något bra tips?

naglar: jag vill att de ska bli mer hårda (för de är så mjuka) och mer tjocka :)



skulle bli glad om du kunde berätta om nåt smart knep att få de så :) <3

2010-12-27 @ 13:30:36
URL: http://melzies.blogg.se/
Postat av: anonym

lägg upp videon med kläderna du har köppt nu!!!!!!!!

2010-12-27 @ 17:45:01
Postat av: josefine

hur funkar märket tresemmé?

2010-12-27 @ 20:13:56
URL: http://josefinenorlund.blogg.se/
Postat av: cornelia

hej det är jag igen !, det var jag som ringde igår. jo det var ju så att jag undrade om någon utav er kunde göra en sminkning till nyår för blont hår med bruna ögon, tack på förhand ! eran blogg äger !! :D

2010-12-27 @ 20:28:26
Postat av: anonym

lägg upp videon då!

2010-12-27 @ 20:31:50

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0