15:02 Recension: Wet n' Wild Mega Eyes Crème Eyeliner


Wet n' Wild Mega Eyes Crème Eyeliner "E886 Black".
3,8 g.
70 kr. Jag köpte min på City Gross när jag var i Nyköping!

Denna produkten är inte testad på djur! Den är helt cruelty free ♥.


Line and define with eye-popping drama!
Cream eyeliner / Kräm eyeliner.

  • Versatile alternative to pencils and liquid liners
  • Blendable formula lines, shades and contours eyes
  • Precision of a liquid liner with a silkier, softer finish that lasts

Create beautifully defined lines with this rich, creamy formula. Applies effortlessly as it delivers long-lasting drama with a velvety finish. Comes with an easy to use, conveniently-sized brush.

Application tips: Line eyes along the lash line for a subtle effect, or smudge over lid and along lower lash line for a smoky, sultry look,

PLUS
+ Sitter på plats hela dagen.
+ Glider på ögonlocket som smör.
+ Mattsvart och pigmenterat resultat.
+ Priset!

MINUS
− Jag tyckte väldigt mycket om borsten som kommer med först. Den fungerade jättebra och resultatet blev fint, men stråna på den delade sig efter bara några användningar och de böjdes inte tillbaka när jag tvättade borsten. Väldigt synd faktiskt!

Betyg: 4/5

Någon av er som har denna? Vad tycker ni om den?

Kommentarer
Postat av: Jennifer och Rebecka

Hej Dejana! Vad tycker du om att så många märken testar på djur? Tack för en bra recension :)

2011-08-08 @ 15:13:43
Postat av: Carros Beauty

Är verkligen sugen på att testa den. Måste kolla om den finns på City gross där jag bor :)

2011-08-08 @ 15:52:24
URL: http://carrosbeauty.blogg.se/
Postat av: B.

Har denna. Köpte min från Ullared. Tycker denna funkar kanon bra osv. skit bra enligt mig! :)

2011-08-08 @ 16:52:51
URL: http://bodille.devote.se
Postat av: Anonym

tycker du att det är bättre med liquid eyeliner som är som en penna/i en liten behållare än denna? :)

2011-08-08 @ 17:46:45
Postat av: mia

kan man få se hur den ser ut på haha ? :)

kan förresten tipsa om att den finns att beställa på nelly ! :)

2011-08-08 @ 19:34:16
Postat av: Sofi

Tycker du det är lättare/bättre med cake liner än med liquid liner? :)

2011-08-08 @ 19:52:05
Postat av: Sofia

Jag har den där hemma och jag tycker den är grym! kanske är den lite för svår att ta bort, men jag ger den 5 av 5 (förutom penseln precis som du sa)

2011-08-08 @ 22:54:28
Postat av: hanna panna

Jag ska absolut je den en skans. Priset är kanon för min Budget :)

2011-08-08 @ 23:32:36
URL: http://haanapanna.blogg.se/
Postat av: Emmak

kan du inte göra en video när du sätter på sminket?;)

2011-08-09 @ 11:14:20
URL: http://gbgarn.devote.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0