19:18 Matta läppar!

Här är ett av läppstiften som kommit ut i samband med IsaDoras nya höstkollektion "Paradox". De tre nya läppstiften som kommit ut är matta.
 
Jag har fått chansen att testa färgen "03 Red Carpet". De andra två färgerna som kommit ut är "01 Bare Bohemian" och "05 Femme Fatale" (som Louise hade på läpparna i denna sminkningen). Som hon själv skrev i det inlägget är "Femme Fatale" egentligen mörkare än på de bilderna och "Red Carpet" är mer åt det ljusa och mer klarröda hållet.
 
 
IsaDora Perfect Matt Lipstick "03 Red Carpet".
119 kr. där IsaDoras produkter säljs.
På läpparna.
 

Och så här ser det ut på håll! Haha, skämtbild såklart, men blev inte nöjd med några bilder så denna får fasen duga...



Kommentarer
Postat av: E L I N F E L I C I A S

Dem måste jag kika lite närmre på! Har letat efter just ett matt läppstift :)

2012-09-06 @ 20:29:01
URL: http://elinfelicias.blogg.se
Postat av: Denice Eriksson

Dejana: Hur tar du bort håret på överläppen nu? Har sett att du har använt dig av olika metoder. Jag brukade noppra bort håret men en dag så hittade jag inte pincettem och tog fram rakhyvel, vilket misstag!! Nu kan jag inte låta det växa ut igen så jag kan noppra eller tråda för så fort det börjar växa ut syns det ju igen och då är det rakhyveln som gäller eftersom jag det är svårt att ta bort stubb på annat vis och vaxa kan jag inte göra för jag får så irriterad hud och det drar inte med sig håret? Hjälp! Mvh Denice Eriksson

Svar: Just nu använder jag min epilator även på överläppen. Det gör ont, men man får stå ut! Om epilatorn är urladdad eller liknande trådar jag. :) Låt det växa ut lite och ta sedan bort det med vax, epilator eller tråd annars hamnar du bara i en ond cirkel med vass stubb över läppen. Kram på dig! /Dejana.
Beautyfreaks

2012-09-08 @ 23:05:02
URL: http://deniiceeriksson.blogg.se
Postat av: olivia

hej denice :) du de finns som en fil ser ut som nagel fil men man filar typ bort håret och de gör inte så ont de sticker till ibland men den är bra :)

2012-09-09 @ 20:04:45
Postat av: Anonym

Hej fina du!!
Fråga gärna något i min blogrespons. skulle bli jätte glad. Du hittar den på min bloggg. Kan följa dig via bloglovin i gengäld eller nått :)
KrAM

2012-09-10 @ 06:55:13
URL: http://azras.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0