13:46 Gårkvällens: Hollywood Glam

Igår var det ju som sagt Insparksfest för de som precis börjat ettan på gymnasiet (och oss som bara gillar att gå på fest, hehe), och jag var på Samhälls fest som Dejanas klass höll i. Hade en mycket trevlig kväll med en massa dans & trevligt folk! Tänkte visa er hur mitt smink såg ut. Lite annorlunda från vad jag brukar köra på..

Bronzigt sotade ögon med mörkt röda läppar (som ser mer klarröda ut på bild, men de var mycket mörkare och mer åt det lila hållet). Fick tyvärr inte några riktigt bra bilder på ögonen, då jag stresstog bilderna precis innan vi skulle åka.

ANSIKTE:
Foundation från Lancome, deras "Teint Miracle".
Puder, "Fit me" från Maybelline i färgen 120.
Solpuder (ett rouge egentligen) från Deborah i färgen Mahogny.
Rouge från Deborah i färgen "Rosy Dawn".

ÖGON:
Ögonskuggor från min NAKED palett från Urban Decay. Jag använde mig av skuggorna "Virgin", "Naked", "Smog" och "Darkhorse".
Svart kajalpenna från IsaDora, "Twist up Metallic Eye pen" i färgen "Deep black".
Mascaran är "One by One" från Maybelline.
Mina ögonbryn har jag fyllt i med en ögonbrynspenna från Deborah.

LÄPPAR:
Läppstiftet jag har på mig är ett nytt från IsaDoras nya Paradox kollektion, "Perfect Matt Lipstick" i färgen 05 Femme Fatale. I loooove it!


Kommentarer
Postat av: Omygloss

Du var jättesnygg i rött läppstift!

2012-08-25 @ 15:04:49
URL: http://omygloss.blogg.se/
Postat av: Maja

Ohh!!! Du var jätte fin i rött läppstift!! :D

2012-08-25 @ 19:36:33
URL: http://beautypop.blogg.se/
Postat av: jennifer ekberg

Ni är verkligen bääst! Hittade er genom att jag kollade på lite haul videos från youtube och sen efter det så typ har jag börjat följa er blogg. Hoppas verkligen att ni vinner blogawards. Och eran blogg är sjukt intressant. ville bara säga det :$

2012-08-25 @ 20:50:28
URL: http://ekbergs.myshowroom.se
Postat av: Amanda

Så sjuuuuukt snygg vän jag har! Håret blev dessutom jättefint (du är alltid snygg i håret, så jävla orättvist hahaha) PUSS

2012-08-26 @ 17:21:18

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0