14:52 Onsdagens: Pink lips & glowy eyes

Hej! I onsdags var jag på "avslutnings"-fest, och jag tänkte bara visa er bilder på hur mitt smink såg ut. Jag kände för färgstarka läppar och använde mig av ett av de nya läppglansen från Pierre René, nummer 43 Forever Fuschia:

Ett läppglans med lika mycket färg som ett läppstift! I love it.

Jag fokuserade mycket på att highlighta både kindbenen och under ögonbrynet. Skuggorna jag använde mig av kommer från min Naked palett och är de samma som jag använde på Hanna i den här sminkningen.

Bilderna är tagna med min familjs kompaktkamera, därför är alla färgerna ganska urtvättade. Läpparna är SÅ mycket mer rosa i verkligheten. Om ni vill kan jag ta en bättre bild någon dag nu framöver, för ni måste verkligen se hur pigmenterat det är!



Kommentarer
Postat av: alva

Var kan man köpa läppglansen? :)

2012-06-19 @ 15:59:50
Postat av: Emma

Jag har också ett sånt läppglans fast det är nummer 23 eller 24. Jag älskar det jätte mycket, färgen blir jätte bra och den doftar gott också :)

2012-06-19 @ 16:27:28
URL: http://imjustanotherblogger.blogg.se/
Postat av: diddi

besök gärna min blogg!

Älskar dig!

http://dhbeauty.blogg.se/

Postat av: Anonym

Ni bryr inte mer om

Bloggen ni gör aldrig videoinlägg som förr och ni bloggar typ 4 gånger i veckan . Och jag vet ni har inte tid men om ni Inte har de vrf har ni blogg då ? Menar inget elakt men vill bara berätta hur jag känner

2012-06-19 @ 20:28:57
Postat av: Anonym

Asså ni är så grymma !! Skulle vara en ära att kunna bli sminkad av er eftersom ni är dom bästa från Gislaved !:)

2012-06-19 @ 23:58:28
Postat av: Anonym

vf gör ni så mycket reklam? :S

2012-06-20 @ 22:15:57
Postat av: undrar bara

håller med varför gör ni reklam så himla mycket ,3 inlägg om en och samma produkt ;)

2012-06-21 @ 08:03:12
Postat av: Anonym

Louise du har verkligen jättefin hy!:)

2012-06-24 @ 21:40:19

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0