20:58 Glossybox: September

Fick önskemål om att visa vad jag får i mina Glossyboxar i videoformat. Det här är vad jag fick i september-boxen. Om ni vill se fler sådana här videor så hojta bara till så gör jag en till i slutet av nästa månad när jag fått ännu en box. Glöm inte ändra till HD-kvalité!
 
 
 
Produkterna jag fick i månadens box:
Absolute New York Perfecting Eyeshadow Primer (Pris fullstorlek: 89 kr / st)
Nuxe Nuxellence Jeunesse Youth and Radiance Revealing Fluid (Pris fullstorlek: 545 kr / 50 ml)
ChapStick Classic Strawberry (Pris fullstorlek: 5 kr / st)
Benefit Cosmetics It's Potent! Eye Cream (Pris fullstorlek: 280 kr / 14 ml)
Make Up Store Eyedust "Cocktail" (Pris fullstorlek: 140 kr / st)
 
Bonus-produkter:
The Body Shop Drops of Youth Eye Concentrate (Pris fullstorlek: 295 kr / 10 ml)
Make Up Store Makeuprådgivning för dig och en vän + 20% rabatt på hela sortimentet (Originalpris: 200 kr / person)

Om du vill veta mer om Glossybox och är intresserad av att börja prenumerera, klicka HÄR!

Kommentarer
Postat av: lebanezzas

Hej! Tack för din kommentar. :D

2014-09-29 @ 20:01:41
URL: http://lebanezzas.se
Postat av: Amanda

På min parfym så står det alcohol denat, vad menas med det? tänkte om du/ ni vet de , hittar inget om de på google nämligen :)

2014-10-05 @ 15:20:33
Postat av: Selma

Skulle vara jättekul om du kunde göra sådana videos månadsvis! :)

2014-11-02 @ 11:34:37

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0