16:28 Makeup: Bronzed

Så typiskt mig att glömma lägga upp en "dagens makeup". Tror det var två veckor sedan jag tog de här bilderna. Ska försöka bättra mig på den fronten.
 
 
 
 
Max Factor Face Finity All Day Flawless 3-in-1 foundation "Beige 55".
Max Factor Eye Luminizer Brightener "Fair/light".
bareMinerals Mineral Veil "Original".
ModelCo Bronzing Powder "Shimmer".
• Blusher & highlighter from: IsaDora Face Sculptor "01 Warm Peach".
pürminerals Lava Rocks.
 
Absolute New York Eyeshadow Primer.
Deborah Milano 24Ore Velvet Wet & Dry eyeshadow "04 Apricot".
• Gold Eyeshadow (don't know the name): IsaDora Gleaming Eyeshadow Wet & dry.
Deborah Milano 24Ore Velvet Wet & Dry eyeshadow "06 Dark Chocolate".
Deborah Milano 24Ore Velvet Wet & Dry eyeshadow "02 Beige".
Make Up Store Cake Eyeliner "Black".
• On the waterline: IsaDora Eyebrow Lifter Highlighting Pen.
Make Up Store Multilash mascara "Black".
 
IsaDora Colormatic Lip Contour "84 Rosewood".

Hoppas ni gillar makeupen och att ni har haft en superbra helg. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Dejana! Hur gör jag om jag vill få tag i dig via mejl? Jag provade att mejla till [email protected] men det fungerade inte.
Kramar :)

Svar: Hej! Jag har helt och hållet glömt bort mina bloggmejladdresser! Tack för att du påminde mig! Ska definitivt ta mig igenom drösen av mejl från det senaste året (oh lord..) och svara så snart jag kan. Troligtvis i helgen :) Kram! /Dejana.
Beautyfreaks

2014-11-25 @ 12:10:09
URL: http://www.swedesinusa.blogg.se
Postat av: Johanna

När jag mejlade till [email protected] så fick jag ett felmeddelande (mejl) tillbaka att det inte gick fram så jag får prova igen efter helgen om du inte har en annan mejl jag kan skicka till? :) Kramar

Svar: Jag har försökt logga in på mejlen under helgen och det verkar som att en uppdatering har gjorts, så jag kan inte så NÅGRA gamla meddelanden. Om någon vet hur man löser detta: Dela gärna med er. Vi har mejl där från säkert över 1,5 år tillbaka som vi inte kan se nu. Kram /Dejana.
Beautyfreaks

2014-11-28 @ 21:34:46
Postat av: Johanna

Åh vad typiskt att det strular! :/ Har ingen lösning tyvärr.. Men jag mejlade till [email protected] nu och har inte fått ett felmeddelande så det kanske har kommit fram ändå? :)

Jag ville bara säga att jag undrar om du vill göra ett samarbete på YouTube med mig om en julmakeup där vi kommer fram till något som var och en av oss kan göra. Detta är bara om du är intresserad och har tid/lust. Det vore superkul! Hör gärna av dig så fort du kan. Du kan alltid mejla mig på den mejladress som jag fyller i när jag kommenterar detta. :)

Kramar :)

2014-12-04 @ 22:03:09
URL: http://swedesinusa.blogg.se/
Postat av: linneaa

Heeej dejana såg dig idag i jönköping! ;)

Svar: Vad kul! Tråkigt att du inte kom fram och hälsade. Kram :) /Dejana.
Beautyfreaks

2014-12-27 @ 20:41:44

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0