14:14 Kolla vem som är tillbaka! Med en Kalmar-haul

 

HEJ PÅ ER! ♥ I söndags kände jag för att spela in en haul-video, så då gjorde jag det. Hoppas ni gillar den!
 
Blev faktiskt otroligt besviken igår när jag läste alla negativa kommentarer vi fått sedan vi bloggade senast. Tycker det är så otroligt sorgligt att folk klankar ner på en som person bara för att man inte gör något för att de ska bli glada och nöjda. Självklart finns det alltid en anledning till att man bara försvinner så där. Jag och Louise har absolut INTE bråkat i alla fall. Vi är fortfarande lika bra vänner som alltid. :) Jag nämner otroligt kort i videon att jag gick igenom en ganska lång period av depression där jag inte tyckte någonting i livet kändes kul. Absolut inte så illa att jag inte skulle vilja finnas! Men att jag helt tappat gnistan och passionen för saker i livet. Då var jag självfallet inte jättesugen på att blogga heller. Louise är i Stockholm och dansar på Danscenter och jag gissar att hon helt enkelt lagt energi och tid på det som är roligast för henne just nu och inte haft inspiration till att blogga. När man inte har inspiration ska man heller inte skriva tycker inte jag, för det lyser igenom så otroligt mycket i inlägg och videor osv. Hoppas ni som är kvar har en del förståelse i alla fall och att ni tycker det är kul att det kom upp en video nu. Ska försöka göra fler snart så klart! När jag har tid och inspiration. Tipsa jättegärna kompisar ni vet läst bloggen innan ifall ni vill! Vi saknar så klart er och er kärlek och respons också. Det blir roligare att blogga då!
MÅNGA KRAMAR.

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du är tillbaka :) Hoppas inspirationen är här för att stanna och du tycker att det är roligt igen! Kram

2014-05-07 @ 14:44:10
URL: http://losingitnoow.blogspot.se/
Postat av: Felicia Mattsson

Åh vad roligt med en video! :D

När du har tid och ork får du gärna göra en sminkvideo med produkter och färger som passar inför sommaren!

2014-05-07 @ 16:15:04
URL: http://feliciamattssons.blogg.se
Postat av: Cecilia

Va roligt att du är tillbaka igen! :)

2014-05-07 @ 16:41:19
Postat av: Lovisa

Har verkligen saknat dig Dejana! Du är sjukt stark och jag älskar verkligen det du gör. Typ varje dag har jag kollat youtube och ba dejana dejana och din "GAMLA" videos har jag kollat på mins 5 gånger om älskar verkligen dig. Idag när jag gick in på youtube kom jag hem från skolan var lite trött på skolan eftersom vi har mycket med nationella nu så såg jag att du hade lagt upp en video och ja ba jaaaaaaa! jag typ skrek så min bror va "fan håller du på med" ahhahah tackså mycket ÄLSKAR VERKLIGEN DIG <3

2014-05-07 @ 16:42:39
Postat av: Hanna

Så roligt att se ett inlägg, blev chockad! Men du ser fräsch och glad ut så det är skönt att se att du mår bra, för det går ju före allt annat :)!

Ser fram emot nästa video/inlägg när du känner för det :)

2014-05-07 @ 17:28:23
Postat av: Anonym

underbart!

2014-05-07 @ 17:43:29
Postat av: Clara

Wow, vad chockad jag blev när jag kom in här! :) Jag skrev en liten "dum" kommentar då när ni slutade skriva något, vill bara säga förlåt mig nu när jag vet vad som hänt! Se det på ett bra sätt, många saknar er!
Kram på dig och Louise! :) <3 och hoppas du förlåter mig!

2014-05-07 @ 18:09:38
Postat av: Moa

Åh äntligen! Har saknat dig!! Så kul att få se och höra vad du gör nu för tiden :D

2014-05-07 @ 18:55:26
URL: http://mthorneus.blogg.se
Postat av: Malin

Åh vad kul att det kom upp en ny video! Eran kanal har alltid varit min favoritkanal så jag hoppas verkligen ni båda kommer tycka det är lika kul som innan :)

En glad youtuber = en glad youtube-kollare :D

ALL KÄRLEK TILL ER TJEJER!! <3

2014-05-07 @ 19:40:25
Postat av: Anna

Vad roligt att du är tillbaka! :) shortsen var jättesnygga :)

2014-05-07 @ 20:41:37
Postat av: Charlotte

Att se detta klipp var som att återse en gammal vän, och inse att inget har förändrats.

Massa kärlek!

2014-05-07 @ 21:30:34
Postat av: Anonym

Vad skönt att du mår bra och är glad igen :). Bra video :D

2014-05-07 @ 22:25:17
Postat av: Malin (malinsplats.blogg.se)

Verkligen kul att du är tillbaka, har saknat er. Kram!

2014-05-07 @ 22:48:08
URL: http://malinsplats.blogg.se
Postat av: Louise

Så kul att se dig igen! Även att höra att du mår bättre. Blir jätteglad :) Kram!

2014-05-08 @ 00:04:54
Postat av: Carolina

Yejj!! Vad glad jag blev att få se eran blogg dyka upp i flödet igen ;) Jag har saknat dina haul-videos så det här inlägget kom överraskande väl till läges denna regniga eftermiddag.

2014-05-08 @ 14:41:33
Postat av: Sandra

Åh, vad glad och överraskad jag blev när jag såg att ett inlägg från er blogg hade kommit upp på mina bloglovin framsida. Stora kramar till er för att bloggen har kommit tillbaka :))

2014-05-08 @ 21:16:49
Postat av: Josefine

En riktigt glad överraskning när man gick in på bloglovin och såg detta! :) Du är en riktig glädjespridare i dina videos, har saknat detta! Vad skönt att du mår bättre nu och hoppas det går bra med skolan :)

Kram kram fina du :)

2014-05-08 @ 21:37:23
URL: http://josefinekstrm.blogg.se
Postat av: Annie

Vad söt du är Dejana! Kul att du är tillbaka :)

2014-05-13 @ 00:14:56
Postat av: Amelia

JAAAAAAAAAAA <3 Tack har saknat "er" så himla mycket <3 <3 hoppas att du har fått tillbaka blogg andan nu <3

2014-05-14 @ 01:15:12
URL: http://www.nattstad.se/thebeautymagazine
Postat av: Anonym

Älskar att du är tillbaka Dejana!! Har saknat dig sååååååååå hoppas du stannar nu! ♥♥♥♥

2014-05-17 @ 17:34:34
Postat av: dina

gud va skönt att du e tillbaks och jag är väldigt glad över att du känner dig bättre nu. jag vet hur det känns och det ät nog som om att livet inte riktigt räcker till. man vet inte vad man ska göra,allt är tråkigt och man orkar bara inte fixa sig och göra saker längre utan ta på sig jeans och tshirt och bara gå. älskar dig dejana<3

2014-05-18 @ 11:17:55
Postat av: Kajsa

Gud vad kul att du är tillbaka. Jag har saknat er blogg sååå mycket! <3

2014-05-20 @ 10:30:35
Postat av: Jennifer

Yey! Vad kul att du är tillbaka!<3

2014-05-23 @ 23:36:16
Postat av: Jossan

Älskar verkligen dina haulvideos! Har du några tips på några andra som gör bra haulvideor? :)

2014-06-10 @ 21:15:53
URL: http://morotenpeter.blogg.se
Postat av: Anonym

kan inte du göra en video på den bruna sminkningen du har här? :)

2014-06-30 @ 19:10:06
Postat av: Malin

Skulle vara superkul om du ville göra en uppdaterad what's in my bag video!

Härligt att se att du är tillbaka på fötterna igen, både privat och på bloggen. Puss och kram!

2014-06-30 @ 19:30:43
Postat av: Någon som har hängt kvar:)

That precious moment när man såg att vackra Dejana lagt ut ny video.
Keep going gurl, vi alla är här för dig<3

2014-09-28 @ 16:21:03

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0