07:55 Video: Dejana testar L'oréal Nude Magique Blur Cream

Självklart vaknar jag klockan 05.00 en LEDIG dag. Inga konstigheter, typ. Mina oändliga sömnproblem försvinner inte. Tur att jag blivit van vid det!
 
Jag tänkte i alla fall att jag kunde vara lite produktiv när jag ändå vaknade så tidigt och redigera den här videon som jag spelade in för några dagar sedan. En "First impressions-video" där jag för första gången testar L'oréal Paris Nude Magique Blur Cream och ni ser mina första reaktioner och tankar kring produkten. Självklart kommer en mer detaljerad recension längre fram när jag testat produkten tillräckligt länge, om ni vill det?
 
 
 
"Nude Magique Blur Cream är silikonbaserad och har en ultralätt konsistens med diskret täckning. Resultatet blir en jämnare hud med mindre synliga porer och ett sammetslent resultat. Använd enskilt eller som en primer." - Kicks.se
Pris: 169 SEK.

Kommentarer
Postat av: E

Åh kan inte du visa hur man får såna lockar? :)) så himla roligt att du är tillbaka!

2014-05-23 @ 11:15:42
Postat av: sellwins skönhetsblogg

Ser ut som den är en budgetversion av Benefits Porefessional primer :) Gillar den skarpt men den är ganska dyr så skall nog köpa denna och testa ;)

2014-05-23 @ 13:09:51
URL: http://www.sellwin.se
Postat av: Amanda

Funkar inte eran blogresponse?

2014-05-29 @ 20:16:50
Postat av: Filippa berg

Gud vad glad jag är att ni är tillbaka, eller i allefall du dejana. Vacker du är<3

http://filippajberg.blogg.se/2014/june/det-har-med-tjejer-pa-natet.html

2014-06-03 @ 21:45:38
URL: http://filippajberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0