01:08 Ny sminkvideo! Och lite om livet..

 
Hej! Hallå! Hur börjar jag? Haha. Ja det var minst sagt ett tag sedan jag loggade in här och skrev ett inlägg till er. Men det känslan är bra. Hur som helst! Jag är just nu hemma i de småländska skogarna på jullov, och fick lite feeling här i mitt gamla rum och kände.. jag vill göra en sminkvideo. Med bara några ynka dagar kvar till nyårsafton tänkte jag att det skulle passa perfekt med en nyårssminkning. En sminkning som kanske är lite mer åt det "naturliga" hållet! Även fast nyår är ett perfekt tillfälle att se ut som en discokula är det kanske inte alla som är bekväma i det. Jag älskar att leka med jordnära färger/skimmer/glitter. Hoppas ni gillar videon ♥
 
Jag vill inte förklara så mycket om min frånvaro. Egentligen har jag inte så mycket mer att säga än att mitt liv ändrades drastiskt när jag valde att flytta upp till Stockholm förra året i augusti. Jag påbörjade det tuffaste jag någonsin gjort i hela mitt liv (gå en heltidsutbildning i dans), men har hitills lärt känna så mycket fantastiska människor och framförallt, lärt känna mig själv mycket bättre. Jag vill inte börja bortförklara mig men livet fick helt andra prioriteringar. Att klara ett fysiskt aktivt tränande liv från kl 9-17 varje dag, laga mat, orka ha någon sorts fritid. Okej, nu låter jag väldigt negativ. Dansa är det bästa jag vet, men efter den här utbildningen (som dessutom är slut i maj.. vart tog tiden vägen?) kommer jag fan klara av vad som helst.
 
Jag vill inte lova för mycket, men jag känner mig motiverad till YouTube. Jag hade glömt bort hur roligt det var att spela in videos. Ni får gärna önska andra videor ni vill att jag ska spela in, så kan jag försöka ta tag i det nu när jag har lov! Hoppas ni mår bra. Och att ni haft en jättemysig jul. Puss på er!
(haha... dat picture)
 

Kommentarer
Postat av: Malin

åh vad kul att få ett inlägg från dig! saknat både dig o Dejana så otroligt mycket på youtube och i bloggvärlden!! Ni är absolut mina favoriter.

Lite förslag på videor: månadsfavoriter, mina julklappar, mellandagsrea haul, tips o trix, någon modevideo :) dessa är mina favoriter att kolla på då jag är mindre intresserad av sminkvideos;) tack för bra blogg

2014-12-29 @ 11:42:04
Postat av: Malin

Riktigt kul att du är tillbaka, uppskattar dina (och Dejanas) videos mycket. Hoppas ni har det bra, kram! :)

2014-12-29 @ 20:08:14
URL: http://malinsplats.blogg.se
Postat av: Tess

Åh så härligt att du är tillbaka! Tack för en bra blogg och för att ni fortsätter med det ni är bäst på.
Kram!

stylebytess.blogg.se

2015-01-06 @ 15:38:23
URL: http://stylebytess.blogg.se
Postat av: Clara

Ahhhh, vad glad jag blir Louise!! :D

2015-01-07 @ 21:04:32

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0