12:05 ♥

Hej. Hallå! Hur mår ni? Jag mår bra. Tror jag i alla fall! Har inte riktigt hunnit känna efter de senaste veckorna. Som ni vet tar vi studenten om mindre än en månad (vilket för övrigt är sjuuukt), och något jag tror är gemensamt för alla skolor är att alla lärare alltid lyckas klämma in hur mycket som helst i slutspurten.
 
Hur som helst har jag jobbat med mitt projektarbete de senaste veckorna, och jag har verkligen gjort allt för att bli klar med det. Jag har nämnt det tidigare i bloggen, men mitt projektarbete handlade i alla fall om att jag skulle göra en handbok i Skönhet & smink. Jag hann aldrig trycka den då jag var ute i sista sekund (som vanligt), men jag fick i alla fall skriva ut den på fint papper i skolan. Jag har dokumenten på datorn men de vill inte fungera just nu, så jag får visa er dem en annan dag. Om ni skulle vilja se?
 
Hur som helst så kommer både jag och Dejana gå balen i år, eftersom att vi tar studenten. Det känns så himla sjukt. Det som man längtat efter ända sedan man var en liten kotte, nu är den tiden här! Jag testade min balsminkning idag och jag kommer troligtvis ha något i den här stilen.. ♥
 
Jag måste bara bli bättre på att applicera individuella lösögonfransar.. Fan vad svårt det är, haha! Får aldrig till det.
Ska ni gå balen i år?
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Så fin!

2013-05-12 @ 20:57:45
Postat av: vendelan.blogg.se

Fräsch sminkning! :)

2013-05-12 @ 22:18:54
URL: http://vendelan.blogg.se/
Postat av: Felicia M

Jag skulle gärna vilja se ditt arbete!! :)

2013-05-13 @ 11:01:19
URL: http://FeliciaMattssons.blogg.se
Postat av: Soffy

Vad heter det läppstigtet, sjukt fint!

2013-05-13 @ 15:12:12
Postat av: Anonym

Så vacker! Önskar att man kunde sminka sig lika fint som er.. :/

2013-05-13 @ 16:10:26
Postat av: Matilda

Klart vi vill se resultatet på arbetet!! :)
Va fin du är och komemr vara på balen, hoppas min baldag blir lika bra som eran kommer bli! ♥

2013-05-13 @ 16:37:37
URL: http://matildacarlssonss.blogg.se
Postat av: Matilda

Det skulle vara jättekul att se din handbok :)
Sminkningen var jättefin :)

2013-05-13 @ 20:16:06
URL: http://glambymatilda.blogspot.se/
Postat av: Nikki

Skulle oxå vilja veta va de är för läppstift riktigt fint? :)

2013-05-13 @ 22:11:03
Postat av: Johanna

Så vacker!!!!!

2013-05-13 @ 23:27:35
Postat av: Chaka khan

Kanske skulle vaxa överläppen?

2013-05-14 @ 12:54:08
Postat av: Linn

Hej Louise! Ville bara "tipsa" dig om en rolig sak jag upptäckt.
Du är (enligt mig) superlik denna tjejen i videon vid 04:50.
http://www.youtube.com/watch?v=ewO536CSJhQ

Hihi :) Kram!

2013-05-14 @ 15:32:02
Postat av: Anonym

Jag gillade den här typen av inläggen, som är lite mer personligt och avslappnat:) Fortsätt gärna med det! Jag tror det är svårt att alltid komma upp med skönhetsinlägg, men vi uppskattar dessa inlägg också :)

2013-05-14 @ 17:33:34
Postat av: Tova

Så fint!
Skulle ni kunna ge förslag på bra creme rouge? Vill gärna ha ett nu när det blir lite varmare!

2013-05-14 @ 18:22:12
Postat av: Anonym

Bara jag som märkt att hon skrev 12.05 (att inlägget postades då) fast det står där nere under inlägget 18.30...
Konstigt...

2013-05-14 @ 20:34:28
Postat av: Moa

Så fin!

2013-05-14 @ 21:00:58
URL: http://moagullander.blogg.se
Postat av: Julia

Vill verkligen inte vara taskig men man ser fet ut om MAn har Blush och läppstift... Ansiktet ser svullet ut och man ser ut som en gris
Hahah :) älskar er blogg

2013-05-16 @ 11:41:11
Postat av: molly

jag är inte så skönhets intresserad men jag kan ju tänka mig att ni är det (ni har ju en smink-blogg och allt) men är inte sånna ögonbryn som du har ett BIG NO NO! i sminkvärlden?

2013-05-19 @ 10:57:02
Postat av: Nora

Fin och besök gärna min blogg

2013-05-19 @ 17:06:28
URL: http://Www.zni.blogg.se
Postat av: Yasmin

Kan ni skriva ett inlägg/videoinlägg om mineral smink dåliga och bra saker,för jag förstår inte varför inte alla bara använder mineral smink. Kanske finns det några nackdelar jag inte visste om.Tacksam för svar! :)

2013-05-19 @ 22:21:37
Postat av: Anonym

ni är fett tråkiga blogga!!!!

2013-05-22 @ 17:50:13
Postat av: Anonym

Varför driver ni en skönhetsblogg när ni aldrig skriver om smink eller gör tutorials?

2013-05-22 @ 18:52:33
Postat av: linda

fin

2013-05-23 @ 20:59:02
Postat av: BeckaKarlsson

två veckor utan update! Kom igen nu :)

2013-05-25 @ 11:16:26
Postat av: Sara

Verkligen super dåliga på att upptadera -.-

2013-05-26 @ 23:31:59
Postat av: Anonym

Varför uppdaterar ni typ aldrig längre? Jag fattar att det är svårt att hinna. Men ni gör det ju aldrig?

2013-05-27 @ 16:42:15
Postat av: Amelia

jag skulle vilja undra varför de inte hinner?? det är så sjukt tråkigt att när man trycker in på er blogg så kommer samma bloggtitel : 12:05 <3

2013-05-29 @ 16:34:22
Postat av: Sofi

Så dig Louise idag på Lousiana i Danmark med några tjejer på en trappa ute nära havet, fattade först inte att det var du men när jag gjorde det hade du gått iväg och jag bor ganska nära Gislaved där du bor så det var lite roligt att se dig i Danmark :D

2013-05-30 @ 22:47:53
Postat av: Alva

Hej, jag har en sminktävling. Hade varit mer än roligt om ni/du hade varit med! Allt är bara för skojsskull. :Dj http://sheesa.blogg.se/2013/may/mint-ar-temat.html#comment

2013-05-31 @ 20:24:19
URL: http://sheesa.blogg.se
Postat av: fuck you

ni har inte uppdaterat på tre veckor eran blogg suger. okej vi förstår ni hinner inte men kan ni inte för i helvetet försök iallafall ni har sjukt många läsare som ni börja tappa långsamt !!!!!!

2013-06-01 @ 01:20:36
Postat av: Evelina

Men lägg ner. De tar studenten, man umgås med sin klass och har jävligt mycket att planera. Tro mig, det sista man vill göra är att sitta framför en dator då! jag tog studenten igår och jag minns knappt de sista två månaderna för att tiden går så snabbt. Sluta lipa, de uppdaterar så fort de har lust och tid.

2013-06-01 @ 18:17:50
URL: http://vinterflickan.webblogg.se
Postat av: Hanna

Vad duktiga ni var på karnelevalen igår!

2013-06-02 @ 14:02:01
Postat av: Anonym

Har ni något tips på någon fondutuion eller något som täcker fräknar? Svara gärna i ett inlägg på bloggen, är så less alla dessa fräknar... ;)

2013-06-02 @ 14:15:34
Postat av: Almedina

Hej Dejana! Jag tycker att du var sjuuukt duktig på karnevalen och på dansföredtällnikgen idag! Jag såg inte Louise på karnevalen men jag tror att hon var jätteduktig hon också <3 Ni är jättefina och är duktiga sminkare!! Längtar tills ni lottar ut dom 2 sista GoodieBagsen :/ <3

2013-06-03 @ 21:59:14
URL: http://eminaalmedina.devote.se
Postat av: edina

grattttttis nu tog väl studenten idag antar jag :)

2013-06-05 @ 22:30:16
Postat av: bajs

ni har inte uppdaterat på en månad. eran blogg suger mitt ASS.

2013-06-06 @ 23:35:32
Postat av: hej

okej vi förstår ni har varit upptagna med studenten, men nu da ni har ju tagit studenten kan ni börja blogga igen, jag följer dig på insta du la upp en bild på din student !

2013-06-06 @ 23:38:19
Postat av: anonym

hwj, tycker det är synd att ni i princip har lagt ner bloggen, jag hoppas verkligen ni får tillbaka lusten att blogga! ni är ju så härliga!

2013-06-08 @ 17:34:05
Postat av: Anonym

Vet att ni haft mycket i skolan och så, absolut, men nu har det gått en månad sen ni bloggade sist. Skulle verkligen vara kul med lite uppdatering! :)

2013-06-08 @ 23:32:04
Postat av: Moa

Såg både dig och Dejana när ni gick balen (eller hur man säger), ni hade jättefina klänningar båda två! :D

2013-06-09 @ 20:31:45
URL: http://moagullander.blogg.se
Postat av: ..

Asså kom igen går in på eran blogg varje dag o då kommer den samma gamla vanliga titeln upp ni har nt bloggar på hur länge som helst ni gör era läsare besvikna. Vi fattar att det är jobbigt nu i slutet med studenten o allt men ni har ju redan tagit studenten!! Och om ni hinner lägga upp massa bilder på instagram så hinner ni väll lägga upp ett inlägg på bloggen?! Ni förstår väll att er blogg går långsamt under?! Ni verkar nt bry er längre vad har hänt? Innan uppdaterade ni ofta men nt längre!! Snart så kmr nt jag att besöka eran blogg längre o då har ni ju förlorat en läsare!

2013-06-10 @ 19:43:00
Postat av: !

Ni har ju redan tagit studenten, kom igen med bloggandet då.. snart har ni 1 läsare minde..

2013-06-11 @ 16:14:27
Postat av: Fanny

Har ni lagt ner bloggen?

2013-06-12 @ 15:34:44
Postat av: Anonym

Asså det skulle va skit bra om i kunde svara på alla frågor i bloggresponse...åker iväg nu denna helg och kommer tillbaka i augusti, vill gärna ha svar på några frågor...:(

2013-06-12 @ 16:32:10
Postat av: edina

asså förlåt men jag blir förbannad jag har varrit inne här varje dag och inget nytt kommer. jAG LOVAR JAG KOMMER TYVÄR LUTA FÖLJA ER BLOGG för det har varit så mycket ni kunde blogga om men inte ett skit på typ två veckor. HeJdÅ

2013-06-14 @ 18:40:07
Postat av: EN ARG AMANDA

HEJDÅ! eran blogg var bra sålänge den varade.. men nu har ni tagit studenten o allt, så nu hinner ni blogga.. och ni borde åtminstone gå in o svara på frågorna som finns på blogresponse.. men aja, ni har ju säkert tappat många läsare, skyll er själva!!för jag vill inte veta av att ni kommer att skriva något liknande som detta " nu har vi tappat jätte många läsare" osv..
HEJDÅ HEJDÅ... får försöka hitta någon annan blogg som skriver om liknande saker som er.

2013-06-15 @ 15:22:38
Postat av: EN ARG AMANDA

Men det skulle ju vara kul o få veta svaren på frågorna som man har skickat in på blogresponse..

2013-06-15 @ 15:23:35
Postat av: Alicia

Asså jag kmr definitivt sluta att följa eran blogg nu den suger när ni aldrig uppdaterar slutar att följa er nu ni är ju nt värda att ha många läsare när ni aldrig uppdaterar eller när ni nt bryr er om era läsare/fans er blogg suger så fkng mke!

2013-06-15 @ 21:37:32
Postat av: Anonym

Eran blogg suger just nu.. o de är inte lite heller.. den suger så fu**ing mycket.

2013-06-16 @ 12:40:50
Postat av: Julia

Jag älskar verkligen er blogg, men jag måste hålla med om att det är tråkigt att ni inte har uppdaterat på så länge!(tror dock att Louise är på semester)

Hoppas att ni börar blogga igen! :)

2013-06-16 @ 14:23:02
URL: http://wallflowerlilium.blogspot.com
Postat av: irriterad

asså okej jag trodde ni skulle uppdatera efter en vecka men inget. jag fattar att ni HADE mycket att gör men nu är det lov och ni är två som kan uppdatera det är inte bara 1 så skärp er. jag har älskat denhär bloggen men jag tycker tyvär att ni borde lägga ner bloggen för ni tappar flera läsare.

2013-06-17 @ 12:25:27
Postat av: irriterad

och det har föresten nästan gått tre veckor nu.

2013-06-17 @ 12:26:44
Postat av: Anonym

Det ryktas om att ni har bråkat o det är därför som ni nt bloggar stämmer det??

2013-06-17 @ 20:39:28
Postat av: Anonym

det är en sak att ni har slutat blogga men att strunta i goodybagsen är riktigt dåligt gjort med tanke på att ni gjort massa läsare förväntansfulla och glada och sen bara svikit dom. det skulle ej förvåna mig om ni bara va lata med bloggandet och hittade på allt med tävlingen bara för att få tillbaka läsare..

2013-06-18 @ 01:15:23
Postat av: ni suger

ni suger ni har inte bloggat på 5 veckor kul !
jag läste nyss kommentarerna det är många som ska sluta läsa eran blogg super duktiga. men jag har svårt att sluta men jag ska göra det iallafall för ni suger !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2013-06-18 @ 02:00:45
Postat av: Stephi

Assa palla alla som klagar. LOUISE OCH DEJANA HAR FAKTIST ETT LIV SOM KANSKE INTE NI ALLA HAR SOM BARA SITTER HEMMA O GLOR PA DATORN OCH VANTAR PA ATT DOM SKA BLOGGA. Get a fucking life! Tack gode gud att Louise och Dejana har de...

2013-06-18 @ 04:00:53
Postat av: REBECKA

KAN NI LÄGGA UT BILDER FRÅN BALEN OCH STUDENTEN SNART!!!<3

2013-06-18 @ 08:14:34
Postat av: Anonym

När kommer goodie bag 2 och 3?!
Inte för att vara taskig men ni förlorar läsare när i aldrig uppdaterar.

2013-06-18 @ 08:59:51
Postat av: Anonym

Jag förstår att ni inte har tid men 10 minuter pär dag kan väl inte vara så svårt. T.e.x 10 minuter innan du går och läger dig, och nu har vi ju lov. Ni behöver inte visa en sminkning det räcker med att skriva om vad in har gjort under dagen. Jag lovar jag är nöjd med att veta vad ni har gjort under dagen det är bara roligt att läsa om er och vad in har gjort.

2013-06-18 @ 09:10:14
Postat av: Anonym

Kom igen nu med bloggandet.. nu har ni ju tagit studenten o allt!!!!! Är riktigt besviken på er!!!!

2013-06-18 @ 12:06:26
Postat av: Besviken läsare.

Ska bara säga mitt, ni driver en blogg som är ganska så känd, och ändå så bloggar ni aldrig. Förstår om ni inte skulle blogga på sisådär 2-3 veckor, men 5 veckor är ju för mycket. Ni förlorar sjukt många läsare. Även när ni börjar blogga igen och kommer med ursäkter där ''ni har varit upptagna'' så kommer era läsare nog sjunka. Studenten är ju över då har man ju endå lite tid över så man kan skriva ett litet inlägg. Tycker att ni borde ta och börja blogga igen, och skriva ett inlägg innan ni tar ''bloggpause'' eller någon liknande. Hoppas verkligen på att ni kommer förbättra er, annars så har ni en läsare mindre. Tack.

2013-06-18 @ 14:50:37
Postat av: Anonym

Usch, nu börjar jag faktiskt tröttna på att det står " 12:05" i rubriken... BLOGGA MERA!!! Ni har tagit studenten så nu har ni tid till o blogga fram tills ni kommer in på nån högskola/universitet.. om inte annat så lär ni ju hinna göra något inlägg typ 10 min innan ni går o lägger er, eller så gör ni något inlägg på morgonen,innan ni gör er iordning ifall ni har så mycket som ni håller på med.Men har ni inte tid till att blogga nån gång , varför lägger ni inte ner bloggen?

2013-06-18 @ 19:52:34
Postat av: edina

stephi,du sa att dem har egna privata liv och att vi är nördar som sitter och kollar om dem har uppdaterat men isåfall varför skaffa en blogg om man inte ska uppdatera på sex veckor för det har gått SEX VECKOR och jag tycker det inte är okej.
om dem nu har åkt på semester eller om dem har bråkat som det sägs ELLER tagit en paus så kunde dem har sagt det men nu har jag iallafall bestämt mig att sluta vara läsare här för jag har tröttnat och det är inte så att jag gillar dejana och louise mindre nu men jag tycker bara att dem inte borde ha skaffat en blogg. för när dem väl blev kända så har dem slutat att blogga

2013-06-19 @ 11:12:45
Postat av: Josefin

Men kom igen, seriöst om ni nu ska klaga på att de inte har uppdaterat på ett tag, de kanske JOBBAR?! Bara för att de har tagit studenten så betyder det inte att dem har ledigt. Vanligt folk har ett liv utanför bloggen med jobb, vänner och familj. Ett liv som är mer viktigt än en dator. Vad fan är 5veckor av era värdefulla liv, tror inte ni dör!

2013-06-19 @ 17:44:03
URL: http://jelversson.devote.se
Postat av: edina

nae kanse inte dör men vrf ska man skaffa en blogg om man säger att man ska blogga otminståne en gång i veckan. och ja dem kanske bloggar men dem har nog 10-15 minuter säkert mer att uppdatera lite
plusssssssssssssssss att dem är två

2013-06-19 @ 18:51:30
Postat av: edina

oj jag menarinte dem kanske bloggar utan dem kanske bloggar om ni läser min kommentar åvan så fattar ni

2013-06-19 @ 18:57:00
Postat av: Evelina

Tjenare alla! Louise är min bästis sedan barnsben. Jag vet att varken Louise eller Dejana slänger iväg inlägg på 10-15 min. Nej. För ska de göra inlägg, så gör dem det ordentligt, de tänker igenom inlägget, vad dom ska skriva och hur det ska se ut. Edina, du undrar varför dom ens startar en blogg när de ändå inte uppdaterar? Ja, de startade ju bloggen för 2-3 år sedan och har gjort MASSA inlägg under den tiden, såå, bara för att de inte uppdaterar nu var det onödigt att de startade en blogg och uppdaterade ofta i 2-3 år? Hmm.. Förstår inte riktigt hur du tänker. Och alla ni som tjatar om att de förlorar läsare och skriver saker som "nu har ni en läsare mindre", 1 de vet om att de förlorar läsare så det behöver ni inte påminna om. 2 hahahaha. Och så tycker jag att ni slutar säga att DOM suger. Säg att det suger att att dom inte bloggar, gör skillnad på person och handling! Jag lovar er att Louise och Dejana kommer uppdatera när de har lust, tid och något de vill skriva om. Vill de inte skriva måste vi respektera det. De ska väl skriva för deras egna skull och för att dom vill, inte för att ni vill? Så, imorgon ska det bli fint väder, ut i solen och ha en fin midsommar på fredag! Pöss

2013-06-19 @ 21:04:31
URL: http://vinterflickan.webblogg.se
Postat av: Josefin

Edina: Det värkar som att det enda du bryr dig om är 1. Antalet läsare 2. kändisskap och 3. Antalet inlägg. Jag tror de skiter fullständigt i om de mister en eller två läsare. Trogna läsare finns alltid kvar ändå och har tid att vänta! Tänk på de :)

2013-06-19 @ 23:28:52
URL: http://jelversson.devote.se
Postat av: Anonym

Jag har följt eran blogg enda sen början och jag älskar den verkligen. Jag förstår om ni kanske har fått... bloggtorka?! men det får ju alla men ni har samtidigt haft möjligheten att kunna göra endel videos (ni har ju kunnat göra den om ex balen,studenten?) Jag kommer inte sluta att följa eran blogg men kanske kmr att besöka den med några mellanrum. Hoppas att ni får lust att blogga snart och att ni kan fortsätta med dem där 2 sista goodibagen (som dem flesta väntar på :P)

2013-06-20 @ 01:16:05
Postat av: edina

nae jag bryr mig inte bara om känddisskap,anntalet läsare eller innlägg. för det stör inte mig för det finns flera andra bloggar och jag stör mig inte på om dem är kända eller inte bara att jag tycker inte det är värt att väna sex veckor när man har sagt att man ska uppdatera varje vecka för dem är två inte en person. men jag tycker bara att det är synd för både dem och vi lääsare. jag har inte menat något illa men har bara sagt vad jag tycker och jag vet att många tycker lika dant

2013-06-20 @ 10:46:24
Postat av: edina

och evelina du vet nog hur dina läsare skulle tycka om du inte bloggat på så länge

2013-06-20 @ 10:49:04
Postat av: stina

jag håller faktiskt med edina och jag vet att hon inte hatar dem bara för att dem inte har uppdaterat och det gör inte jag heller men man borde tänka efter om man ska ha en blogg att man får göra den intressant.om man inte har tid kan dem ju göra ett snabbt inlägg och säga till om dem har tid eller ej

2013-06-20 @ 10:51:32
Postat av: Josefin

Jag tror de skriver när dem har tid, ork och lust. Om det är sant som jag läst i några kommentarer att det rycktas att de är ovänner, så vad tror ni skulle ske om dem skrev ynka två rader om det på bloggen, jo dem skulle få 1000 frågor om varför. De löser antagligen det då på egenhand. Eller så är dem inte osams utan bara njuter av att vara lediga eller som många andra jobbar! Ha de gött puss på er;)

2013-06-20 @ 12:49:01
URL: http://jelversson.devote.se
Postat av: Elin

Kom igeeeeeennn. Snälla skriv NÅGONTING!!

2013-06-20 @ 19:18:50
Postat av: anonym

asså. sluta klaga på edina hon säger bara vad hon tycker och hon tycker inte alls att kändiskap eller antal läsare är det viktigaste så s**k my d**k

2013-06-21 @ 16:26:45
Postat av: Josefin

Anonym: En pojke/kille som läser an skönhetsblogg. Manligt ;) Jag skiter fullständigt i om Edina bryr sig om kändisskap eller antal läsare, men man kan ju börja undra när hon påpekar att de kommer förlora läsare och hur vida dem är kända eller inte. Dem är fortfarande två vanliga tjejer som har annat mer än en blogg att tänka på.

2013-06-22 @ 18:00:04
URL: http://jelversson.devote.se
Postat av: edina

jag sa bara att dem sluta uppdatera så fort dem verkligen blev kända men bara för det så menar jag inte att dem inte är vanliga tjejer. jag har alltid gillad deras blogg och kommer alltid jag säger bara vad jag tycker. tack stina och anonym som fattar vad jag menar

2013-06-22 @ 22:53:14
Postat av: edina

jag har inte sagt att dem tappar läsare utan att dem kan tappa mig

2013-06-23 @ 00:58:02
Postat av: Josefin

Orkar inte "diskutera" hur vida dom inte har uppdaterat på det tag. Den tiden är inget i motsvarande hur länge vi lever. Fasen det är ju sommar och vissa har lov, ha kul och skit i datorn finns vettigare saker att göra på sommaren! Ha det gött!

2013-06-23 @ 02:01:47
URL: http://jelversson.devote.se
Postat av: Anonym

Varför gör ni inga inlägg? Hat ni lagt ner bloggen?
Det värkar så, eftersom jag tror alla har orken att iallafall göra ett inlägg på en månad??? Ni kan ju iallafall tala om om ni har slutat. Tror ju knapp att ni läser denna kommentaren!
Tycker det är respektlöst mot alla era läsare som har stöttat er och läst er blogg under dessa åren !!

2013-06-23 @ 12:07:42
Postat av: Anonym

Ni blogga aldrig! Ni sårar gör era läsare..

2013-06-23 @ 14:28:28
Postat av: edina

håller med ANONYM som skriver att dem inte ens tittar på komentarerna

2013-06-23 @ 15:09:50
Postat av: Stephi

Lol, snalla ni som klagar, skaffa ett liv, och sluta klaga bara for att louise & dejana har annat for sig i sitt liv just nu an att bara gor alla er som klaga nojda.

2013-06-24 @ 01:27:14
Postat av: Valmire!

Jag har går in på denna bloggen hela tiden för jag älskade denna bloggen speciellt när ni gjorde videos! vi/jag fick så bra start.. det var tack vare oss läsare ni blivit så stor som ni är idag.
0k studenten osv men det är över hallå? lever ni ens?
Jag går in på denna bloggen runt kanske 5 ggr om dan o hoppas att ni har lagt ut ett inlägg eller något men nej..
Asså shiiit! va mer aktiv på bloggen ni förlorar massa läsare & jag är en av dom.

2013-06-24 @ 01:52:26
Postat av: asså

asså josefin, du kan gärna sluta vara elak mot andra för på din blogg står det att du hatar att få elaka komentarer men du ger ju elaka kommentarer om Edina

2013-06-24 @ 13:04:44
Postat av: Ellen ♥

Hej :) Har ni slutat blogga eller gjort ett uppehåll? I så fall vill jag bara säga att ni har varit helt underbara under de här åren :) Tack för allt ni har lärt mig och allt ni har inspirerat mig till att göra :) ♥ Massvis med kramar!

2013-06-24 @ 13:15:39
URL: http://mollani.blogg.se
Postat av: madde

Blir så trött på alla som klagar, det låter på er som om Dejana och Louise är SKYLDIGA till att skriva inlägg för att ni ska bli nöjda?

Studenten händer en gång i livet och alla festligheter runtomkring, då ska man ta vara på det och inte sätta sig ned och skriva massa inlägg. Ni är inte värda deras tid.

2013-06-24 @ 19:15:39
URL: http://www.supermadde.blogg.se
Postat av: Josefin

Asså: Haha, Ja du kan ju börja med att nämna EN sak som jag har skrivit som är elakt mot henne!

2013-06-24 @ 20:44:37
URL: http://jelversson.devote.se
Postat av: asså

ja du säger att hon t.ex bara bryr sig om känddiskap.Tror du inte hon blir ledsen när någon säger att hon inte bryr sig om något annat.
jag är hennes vän och jag vet att hon bryr sig om mycket mer men inte dig.

2013-06-24 @ 23:17:35
Postat av: Josefin

Om hon blir ledsen över det, var det inte med avsikt så ber om ursäkt för det. Förlåt Edina! Men till alla: Jag tror inte Dejana och Louise blir mer peppade på att skriva inlägg när det kommer drygt 30 kommentarer om hur dåliga de är. Men visst ni får ha eran egen åsikt och jag har min!

2013-06-24 @ 23:37:09
URL: http://jelversson.devote.se
Postat av: amanda

ni kan sluta klaga på edina. hon säger ju inte direkt till er utan till dejana och louise. så bry er inte

2013-06-25 @ 15:14:21
Postat av: felicia

vart har ni tagit vägen?
er blogg van så himla bra innan, och era videos är super! men snälla, uppdatera varför ni inte bloggar!

kram felicia...

2013-06-25 @ 19:15:59
URL: http://fellee.devote.se
Postat av: Sara Nyström

Hallå varför bloggar ni aldrig längre för? :(

2013-06-26 @ 12:15:50
URL: http://ssarasliv.devote.se
Postat av: as förbannad

asså era i.... Kan ni inte låta Edina varahon har inte gjort något fel

2013-06-26 @ 22:00:06
Postat av: as förbannad

så himla omogna ni är

2013-06-27 @ 01:06:29
Postat av: Yoannah

Läckert!

2013-06-27 @ 09:31:51
URL: http://yoannah.se
Postat av: Anonym

Vart har ni tagit vägen? Det var ju ett tag sen ni tog studenten nu liksom, så någon minut har ni väl över till att skriva ett litet inlägg?

2013-06-27 @ 20:57:08

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0