12:17 IsaDora Bella Vita 2013

Glassiga pasteller på ögonlocken och nakna läppar. Precis så kan man beskriva Isadoras vårkollektion 2013, Bella Vita.
 
Jag tycker att den känns jättehärlig och fräsch. Jag älskar färgglada naglar och ljusa läppar, men är helt ärligt lite tveksam till ögonskuggorna! Jag är inget fan av färgglada skuggor, men jag ska göra mitt allra bästa att få fram en snygg och användbar sminkning. Jag kan se färgglada sminkningar och tänka "Wow!" , men jag har svårt att få till det själv hehe.
Något som jag redan hunnit testa är ögonbrynshiglightern. Det funkar fint både på vattenlinjen, under ögonbrynet och i ögonvrån. Perfekt, krämig highlighter i pennform!
Jag (eller Dejana) kommer göra fler inlägg där vi beskriver varje produkt mer ingående, so don't worry!
 
Produkterna finns i butik från och med v. 4!

Ville bara säga hej till tjejerna som kom fram till mig på jobbet igår och hälsade. Alltid lika kul att träffa er läsare ute, ni är så himla söta!

Kommentarer
Postat av: Linn

Har du fått jobb nu? Vad kul! Vart då?? :)

2013-01-26 @ 13:01:38
Postat av: Felicia

Har ni fått det hemskickat? :)

2013-01-26 @ 16:58:37
Postat av: Celina

Hejhej! Skulle du Louise eller Dejana kunna rekommendera någon eyeliner som är syns mycket på vattenlinjen, både svart och vit? Kram

2013-01-27 @ 21:11:02
URL: http://beautyisforyou.blogg.se
Postat av: Maja

Om ni blivit sponsrade tycker jag ni borde läsa på vilka lagar som gäller :)

2013-02-02 @ 09:52:59

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0