17:32 Dejana gillar: ACO ögon makeup remover

Jag har svårt att hitta ett sminkborttagningsmedel som är mitt i prick, men denna är så nära den kan komma. Jag får lätt bort mascara med endast vatten oftast, men när man har annat bajs i ansiktet också så krävs lite mer än så. Denna känns som en olja och tar med liten mängd bort ögonmakeupen och resterande makeup supereffektivt! Den är dessutom väldigt skonsam. Jag som har känsliga ögon reagerar inte alls negativt på denna och den torkar varken ut huden runt ögonen eller ger mig finnar. Dessutom klarar den av att få bort vattenfast ögonmakeup.
 
ACO ögon makeup remover.
50 ml, 67 SEKApoteket.

Avlägsnar snabbt och lätt alla sorters ögon make-up, även vattenfasta.
 
Rengör effektivt som en olja, men tvättas enkelt bort med vatten. Skonsam mot den känsliga huden kring ögonen. Oparfymerad. - Apoteket.

De föreslår att man ska dutta ut detta på en bomullsrondell, men jag föredrar att först tvätta bort så mycket av makeupen det går med vanligt ljummet till varmt vatten och sedan gnugga en liten mängd av removern med fingrarna för att få bort resten av makeupen som är kvar kring ögonen.

Kommentarer
Postat av: cajsa

hejsan!
ni har ju tipsat om att man ska värma upp sina vita kajal penna innan man lägger på den, skulle inte någon av er kunna visa hur ni gör när ni värmer och lägger på? :)
kram

2013-02-10 @ 18:24:03
Postat av: Olivia

Vilken konsistens har den? Rinnande, eller mer krämig? För själv tycker jag att de lite krämigare gör mer nytta och även de som har hälften olja är bra, som t.ex. Niveas :)

Svar: Den känns som sagt som en olja. :) Så den har en lite tjockare rinnig konsistens. Love it! :) /Dejana.
Beautyfreaks

2013-02-10 @ 18:40:49
URL: http://oliviafoton.blogg.se
Postat av: Skönhetstjejen

Är på jakt efter en ögon makeup remover. Den här ska nog testas!

2013-02-11 @ 13:00:54
URL: http://skonhetstips.com/skonhetstips/
Postat av: Vendela

Har alltid haft denna, skitbra

2013-02-11 @ 14:38:36
URL: http://www.vendelan.blogg.se
Postat av: Tufwa

Åh denna måste jag prova, verkar super bra!

2013-02-14 @ 00:09:34
URL: http://tufwa.devote.se
Postat av: M&E

Jätte fin blogg, vad använder du för kamera? Du är så snygg!!! Kolla gärna in min och min kompis One Direction blogg och snälla om du har tid släng in en kommentar tack!! Kram <3

2013-02-21 @ 23:30:45
URL: http://www.onedirectionskvaller.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0