13:02 Sminkvideo: Min nuvarande vardagssminkning (på engelska!)

Yes, denna videon är alltså på engelska. Det finns ett gäng utlänska tittare på YouTube som önskat videor på engelska och jag som självklart vill utöka tittarskaran tänker göra videor på engelska då och då även om jag vet att några av er kommer klaga på det. Om några få upprörda läsare ger mig möjligheten att utöka min "publik" så är det värt det. Man kan ju inte tillfredsställa precis alla, tyvärr. Det känns lite läskigt faktiskt, men jag hoppas att ni gillar videon och att min engelska inte är allt för krasslig.
 
 
Snyggaste stillbilden jag sett tror jag, hahaha! Jisses..
 

Många kramar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Herregud, vilken bra engelska, Dejana! :) Nu blev jag avundsjuk, haha...
Hur kan du vara så braaa?

2013-02-11 @ 13:53:45
URL: http://emmaabeatrice.blogg.se
Postat av: Vendela

Du borde seriöst fortsätta med sånnahär videos :) Jättebra kvalité och greyer. Good job! :)

2013-02-11 @ 14:20:41
URL: http://www.vendelan.blogg.se
Postat av: matilda

Du är sjukt bra på engelska!
För min del spelar det ingen roll om du gör videos på engelska eller svenska!
Jag stödjer dig vilket val du en väljer! :)

2013-02-11 @ 16:04:36
Postat av: Mimmi

Språket kvittar. Du är relativt duktig på engelska men du kommer att lära dig med tiden. Dock stör jag mig rejält på hur barnslig du har blivit i dina video. Förr var du mer seriös och professionell, nu känns de bara som du tappat de tyvärr.

2013-02-11 @ 16:37:29
Postat av: Fanny - foto&vardag

Jättebra video! Älskar din engelska tycker bara det blir mer levande om du är rolig osv, om du förstår vad jag menar! Fortsätt och kör ditt så blir det jättebra :)

2013-02-11 @ 17:11:42
URL: http://pixelin.blogg.se
Postat av: Fanny

asså Mimmi suck.. Tycker din engelska är bra. Kör på Engelska du kommer få mycket större publik!

2013-02-11 @ 17:15:06
URL: http://fannymattila.blogg.se
Postat av: Josefin

Jag har också den Mascaran från MUS, var tvungen att testa den är du tipsade och sa att den var bra! Nu är det min favorit mascara! :) Fortsätt att göra engelska videor, vill att fler ska veta hur bra ni är!

2013-02-11 @ 17:48:55
URL: http://jelversson.devote.se
Postat av: Matilda

Toppen Video! Vad snygga dina ögonfransar blev :)

2013-02-11 @ 17:49:54
URL: http://glambymatilda.blogspot.se
Postat av: Anonym

Asså skämtar du Mimmi eller vadå? Detta är min egna åsikt, inte för att på något sätt "skydda" dejana men asså vad är ditt problem? Tjejen snackar sjukt bra engelska, och man förstår exakt allt hon säger, hennes engelska är ju sjukt bra! Gör en video du o lägg upp den så får vi väl bestämma vem som snackar bättre? Och vadå barnslig? Det är 100 gånger roligare att kolla på när hon håller på så, man börjar ju skratta...det är sjukt kul att se dejana på gott humör helt glad och rolig...?
Till dejana: du är bäst, fattade allting av din engelska o bara bry dig inte om det negativa... Helt lugnt om du gör videos på engelska! Och du får mer än gärna hålla på så i dina videos, för uppriktigt sagt...det är MYCKET roligare att kolla på en sådan video än att sitta helt lame o ba "ja bb lägger jag nu då".... Så sluta klaga tjejen gör sitt bästa!

2013-02-11 @ 17:51:55
Postat av: SOFIA

Jag tycker denna videon var den bästa på länge! Jag jobbar verkligen hårt för att bli bättre på engelska så jag har ganska svårt för det så att höra dig prata engelska skulle faktiskt hjälpa mig en bit på vägen! Du är ju asrolig när du snackar engelska också haha. Kram på dig!

2013-02-11 @ 18:11:26
Postat av: Denice Eriksson

Du har så himla snygga ögonfransar girl! Kramar Denice

2013-02-11 @ 19:35:03
URL: http://erikssondenice.blogg.se
Postat av: Emilia Jonsson

kul att du uppdaterar:)

2013-02-11 @ 20:04:12
URL: http://emiliajonsson.devote.se
Postat av: Linnea

mer engelska videos! sjukt bra gjort!

2013-02-11 @ 20:28:05
Postat av: LIZZAN!

För dom som inte förstår vidare bra engelsak kan du inte fixa en tex till isf du ska forsätta med det hade vart toppen för oss att förstå den bättre. ;)


Annars får du prata vilket språk som helst men text skulle vart bra isf! =)

2013-02-11 @ 22:34:08
Postat av: Mimmi

"Språket kvittar." = Jag har ingen åsikt om de är på svenska eller engelska, båda funkar fint för mig.

"Du är relativt duktig på engelska" = Öhhh? ja sa att hon va duktig, inget annat.

"men du kommer att lära dig med tiden." = Hon nämner ju för fan själv att hon ej kan vissa ord. Hon kommer lära sig de med tiden när hon gör sina videos, de är ju bara en uppmuntran till Dejana!!!!!

Det är inget som helst jävla problem på mig. Jag lämnade en kommentar om att det barnsliga stör mig som en feedback på vad en läsare tycker. Jag har all rätt att ens utrycka mig i vad jag tycker. Vadå, ska man bara kommentera om något är bra? Sen vad de gäller de barnsliga så är detta en skönhetsblogg. Så som jag har förstått det hela så är detta något de får en liten förtjänst på och därför snackar jag om att vara professionell, speciellt om de ska upp i tävlingar med de stora bloggerskorna som tar det seriöst. Jag går in på bloggen av anledningen till att bli inspirerad av tjejerna som faktiskt är duktiga, inte för att skratta. Tycker ni andra läsare inte ska börja trycka ner andra människor för att ni inte håller med om en åsikt. Kommentars fältet finns till för att ge feedback.

2013-02-11 @ 23:27:15
Postat av: Sandra

Mer videos, gärna på engelska då även jag tränar på språket när du pratar engelska :)

2013-02-11 @ 23:50:38
Postat av: Matilda

Spelar ingen roll för mig om ni gör videos på svenska eller engelska :). Ditt uttal är förresten väldigt bra! :D

2013-02-12 @ 00:06:55
Postat av: Terese

Jag älskar din engelska! Du vet ibland så hör man någon röst och så är det något med deras röst som gör att man bara vill höra igen... haha

2013-02-12 @ 00:44:21
Postat av: Tyra

Tro mig, även om det inte känns så nu så kommer engelskan bli bättre, Har bott utomlands nu i 6 månader och har behövt förlita mig fullt på min engelska och om du fortsätter att prata så kommer du kunna prata bättre, hitta ord och mer flyt i språket när du talar. Videon är rolig och fortsätt att göra din grej! Vore jättekul om ni kunde komma upp i updateringen som ni hade innan med flera gånger per dag eller åtminstone en gång per dag men det är väldigt mycket nu speciellt för er som går ut.

2013-02-12 @ 03:20:08
URL: http://unitedstatesofchina.wordpress.com
Postat av: Gabriella

Du är ju skitbra på engelska!

2013-02-12 @ 08:17:52
Postat av: Karolina

Du är grymt bra på engelska :)

2013-02-12 @ 10:32:53
Postat av: NovellerOmJustinDrewBieber

Youre so damn funny, keep up the good work :)

2013-02-12 @ 12:05:59
URL: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se
Postat av: Julia

Det spelar ingen roll för mig om du gör på engelska!! Tycker verkligen att du ska fortsätta då du kommer få Mycket fler visningar! :) kram!

2013-02-12 @ 15:11:27
Postat av: Amelia

Det låter jätte fint Dejana!!
Vore super kul om du kunde besöka min och min kompis blogg<3

2013-02-12 @ 17:13:48
URL: http://sparklebeauty.blogg.se
Postat av: Natali

åh, din engelska är jätte bra Dejana! För mig spelar det ärligt talat ingen roll vilket språk du pratar på, lika intressant ändå! Btw, du är jätte klockren, och du tjänar verkligen på att vara spontan och kul, så lyssna inte på vissa som tycket att det är oprofessionellt! kram

2013-02-13 @ 18:31:34
Postat av: Marina

Hahahaha!! kan man göra annat än älska dig! ligger hemma sjuk och du gjorde nyss min dag :') <3

2013-02-14 @ 12:18:10
URL: http://nattstad.se/marinawestberg
Postat av: maja

kul om du skulle böra köra alla dina videos på engelska, det kommer bli roligare för dig för du kommer få en större publik plus att jag blir bättre på engelska när jag tittar på dina videos,hihi. fortsätt så! :))

2013-02-15 @ 19:45:24
Postat av: Isabella Eriksson

Din engelska är sjukt bra! Jag älskar dina videos, de har bra kvalité och är super bra! För mig spelar det ingen roll vilket språk du talar, du gör det lika bra på engelska som på svenska + att du får mer tittare om du gör de på engelska ;) kram

2013-02-15 @ 21:12:25
Postat av: Jenny

Vilken fin blogg ni har! Läst eran blogg ett tag nu och den är verkligen så inspirerande! Massor med gulliga bilder på er och alla videoinlägg är så bra! Hoppas ni får en härlig kväll :)

2013-02-16 @ 22:24:44
URL: http://jennnypettersson.blogg.se
Postat av: Tord

Din engelska är jättebra!!

2013-02-24 @ 22:24:54
URL: http://toord.blogg.se
Postat av: Emma

Satan i gatan va du var bra på engelska :P

2013-04-07 @ 22:01:25
URL: http://emmajohnson.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0