20:42 Gala-make up: Louise

Nu när vi fortfarande är inne i "Blog Awards"-andan sedan förra helgen så tänkte jag att jag kunde visa er min gala make up, precis som Dejana redan har gjort!
 
Jag hade tänkt att ha en svartguldig sminkning (där jag hade tänkt att t.o.m ha med glitter), men det slutade med en grå/silvrig/svart-sotning istället. Mööörkt blev det, men jag blev nöjd i alla fall! Och snälla hehe, har förståelse för att dessa bilder togs ca 3 min innan vi skulle gå ner till galan, så detta är supersnabba-försöker-se-okej-ut-osäker-nerövs-stressad-miner...
Lite skrämda rådjursögon på det också.. Haha, oh well!

ANSIKTE:
Smashbox Studio Skin Foundation
"Fit me" puder från Maybelline, nr 120
Solpuder från IsaDora, "Terracotta bronze"
Rouge från Deborah i färgen "Rosy Dawn"
 
ÖGON:
Ögonskuggspalett Paradox, nr 64 från IsaDora
Svart kajal från Lumene
Mascara, One by One från Maybelline
Guldig glittereyeliner från H&M, (syns knappt på bilderna)

LÄPPAR:
Läppstift från Claudia i färgen "Rose Spirit"
Läppglans i färgen Perfect Pink nr 42, Pierre René

 
 

Kommentarer
Postat av: lovisa

vacker som vanligt skulle jag snarare säga!

2012-10-01 @ 21:00:22
URL: http://batcentaur.blogg.se
Postat av: Amanda

Visa goodiebagen!!:D

2012-10-01 @ 22:21:39
Postat av: Annika

Vilken bra blogg! Skulle du kunna göra en review på din Smashbox Foundation? :) Tack kram!

2012-10-01 @ 23:07:05
URL: http://annikabui.blogg.se
Postat av: Jenni

Hej! Jag har fått problem med min hud på bröstet och mina axlar, har börjat får ganska mycket finnar och porer där... Dum som jag är klämmer jag lite ibland, kan bara inte låta bli! Vet att det är steg 1 för att få bort det men, har ni något annat tips eller så som ni tror kan hjälpa? Vill inte ha uringat på mig eller visa mina axlar... skit jobbigt! Tacksam för svar.

2012-10-01 @ 23:35:20
Postat av: Sven

Om du inte heter Lina Dahlqvist och försöker sälja kameraprylar på Fotosidan så används den här bilden felaktigt som medlemsprofil: http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=204463

2012-10-20 @ 20:38:10

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0