19:02 IsaDora Paradox Glossy Eyeliner "42 Dark Brown"

Här är ännu en produkt som kommit ut i samband med IsaDoras nya höstkollektion "Paradox". IsaDora har redan denna glossiga eyeliner i svart, men nu har den även kommit ut i en mörkbrun version. Perfekt till vardags om man inte vill ha en "för hård" look.

IsaDora Glossy Eyeliner "42 Dark Brown".
3,7 ml, 99 kronor.
 
En ganska traditionell "felt tip"-applikator.

"Superglansig eyeliner för en glammig look!
 
Flytande eyeliner med en superglansig finish. Glossy Eyeliner ger ögonen en glamorös kromlook och är både snabbtorkande och vattenfast.

OPARFYMERAT & KLINISKT TESTAT
– för undvikande av allergiska reaktioner."
- Kicks.se
Har testat denna några gånger nu i både torrt och fuktigt väder och den sitter superbra. Den är ju som sagt vattenfast så den ett superbra alternativ om det regnar ute eller man vet att man ska vara aktiv en längre tid. Färgen "Dark Brown" är perfekt om man inte gillar att ha en för skarp look till vardags, men ändå vill markera fransraden. Man tänker dock inte alls på att den är brun eftersom den ändå är så pass mörk, men den är ändå inte lika hård som svart kan vara.
 
Enda stället den inte riktigt vill fästa till 100% på mig är precis längst in i ögonvrån, men när den väl fäster sitter den orubblig även där. Jag personligen hade önskat att den var alldeles matt, men det är ju en smaksak och det är ju kul med lite variation!

Kommentarer
Postat av: Nelly Bornarve

Kan du inte vissa en makeup när du använder eyelinern? :)

2012-09-02 @ 19:23:52
Postat av: Nelly Bornarve

Visa*

2012-09-02 @ 19:24:21
Postat av: E L I N F E L I C I A S

den måste jag prova :)

2012-09-02 @ 21:38:46
URL: http://elinfelicias.blogg.se
Postat av: Emmie

Hej! Hur får man sin fiskbensfläta att inte vrida sig? Idag gjorde jag en vanligt inbakad fiskbensfläta och den blev jättefin. Men när jag kom hem på eftermiddagen så var den vriden två varv. Hoppas ni förstår vad jag menar!
Skulle skrivit på blogresponse men min dator är trasig och är inte på min mobil och då funkar det inte. Svara gärna i ett inlägg eller på min mejl.
Kram till bästa bloggerskorna!

Svar: Jag är ganska säker på att jag svarat på denna frågan på Blogresponse så kika där! :) Kram /Dejana.
Beautyfreaks

2012-09-03 @ 18:36:07
Postat av: nora

hej, skulle ni kunna göra ett videoinlägg om hur man väljer den rätta färgen om man ska köpa foundation, alltså om man ska testa på baksidan av handen eller så.
skulle vara jättesnällt!
diggar eran blogg starkt!

2012-09-03 @ 20:09:02

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0