21:10 Min nuvarande favoritmascara!

Make Up Store Multi Lash mascara, 12 ml.
135 kr. på Åhléns, Make Up Store och Kicks.
 

"Multi Lash är en ny revolutionerande mascara baserad på det naturliga karnaubavaxet. Den nya formulan ger ett långvarigt resultat, fantastisk volym och en förlängande effekt."
- Kicks.se

Yes box, nu är jag helt säker på att detta faktiskt är min nuvarande favoritmascara. Man får ju nya favoriter med tiden (eller går tillbaka till gamla favoriter igen) eftersom man testar nya mascaror hela tiden, men just nu - och sedan jag köpte den innan sommaren (är på min andra tub nu) - så har denna varit en favorit.
 
Varför?
Den klumpar inte.
Den smetar inte.
Den sitter på plats hela dagen.
Den håller fransarna böjda hela dagen och tynger inte ned dem, trots att den inte är vattenfast.
Den är verkligen kolsvart.
Fransarna blir långa och separerade.
Borsten är lätt att hantera.
Den är inte farligt dyr.
Man kan välja om man vill ta ett tunnare lager till vardags eller bygga på volym och längd med flera lager.

Mascaror är en svår grej att riktigt tipsa om eftersom ögonfransar är så individuella. Alla har olika många, olika böjda, olika färg...men detta är min absoluta favorit just nu! Någon av er som har denna? Vad tycker ni om den?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fantastisk blogg! Är en hängiven läsare

Snälla kan ni inte göra en video där ni visar hur man färgar ögonfransarna? Har försökt detta ett par gånger men det har bara blivit kladd utav det

Tack för alla tips ni ger!

2012-10-10 @ 03:23:03
Postat av: Ida

Jag har den och jag tycker om den
Ska dock prova en annan mascara från make up store.
För jag vill ha mer volym på mina fransar

2012-10-10 @ 06:31:18
URL: http://www.beautynistas.blogg.se
Postat av: Erika

Jag ska handla den direkt från Kicks. Jag har aldrig testat smink från Make up store och nu behöver jag allt nytt, några bra tips på vilket av Make up stores smink som är bra från Kicks sida?

2012-10-10 @ 10:08:31
URL: http://Izolde.blogg.se
Postat av: I love beautyfreaks

Svara på blogresponse det är ju snart en vecka sen ni loggade in där och ni är ju två stycken!?!?
Har själv väntat i snart två veckor på svar från Louise???

2012-10-10 @ 14:47:25
Postat av: Fideli

Hej jag letar efter en ny mascara. Jag har jätte långa ögonfransar och vill gärna ha en mascara som man kan ha till vardags och till fest. Så den här mascaran vill jag verkligen testa. Men finns det bara vattenfast?

2012-10-10 @ 15:18:26
Postat av: Jasa

Tittade förbi Kicks för att köpa denna mascaran då jag blev nyfiken på den. Blev glatt överraskad när jag stod i kassan och skulle betala och hon säger 85 kr bara. 50 kr rabatt för klubbmedlemmar tydligen :)Nu återstår det bara att se om den håller vad den lovar.

2012-10-10 @ 17:07:32
URL: http://jasas.blogg.se
Postat av: Vendela :D

Köpte den mascaran för 29 kronor på gekås!

2012-10-11 @ 11:43:06
URL: http://www.mittrosarum.blo.gg
Postat av: Frida

Skulle inte ni kunna göra varsin video när ni visar vad ni brukar dansa i och typ en video där ni dansar? :D

2012-10-11 @ 16:56:13
Postat av: Emilia

Hej! :)
Kan du inte du göra en video där du visar allt ditt smink?
Tack på förhand. Puss puss <3

2012-10-11 @ 19:27:57
Postat av: Daniella

Jag har inte den, men har funderat på att köpa den :)
Föresten eran blogg är jättefin!

2012-10-13 @ 17:10:07
URL: http://coffeecaramel.blogg.se
Postat av: Maria P

Den är super!
Jag köper mycket smink på MUS, även om det är lite dyrt. Oftast tänker jag både en och två gånger innan jag verkligen går fram och köper en produkt.

MEN! Den här, tillsammans med deras Stay in shape, Cake Eyeliner och Talc Powder är produkter från MUS som alltid finns hemma hos mig. Mascaran främst för att det är den bästa jag har prövat, och den är överhuvudtaget inte dyr om man jämför med andra. Den ligger ju i samma prisklass som andra, mycket sämre mascaror, om inte billigare ibland.

2012-10-14 @ 11:12:48
Postat av: Elin Sofia Larsson

Den där är verkligen bra!
Fick med den när jag hade haft en sminkning där en gång och den blev min favorit på en gång, dock är den slut nu!

2012-10-14 @ 16:16:15
URL: http://elinlarssonz.blogg.se
Postat av: Anonym

tips finns på ålhens för 70/80 kr REA!
kolla in min blogg :http://www.beautyfriends.devote.se/

2012-10-17 @ 19:30:36
URL: http://www.beautyfriends.devote.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0