13:18 Gårdagens: Tell me about it, Stud

Hej darlings! NU kan jag äntligen pusta ut. Herreguuud, den här veckan har varit kaotisk både för mig och Dejana! Igår skrev vi högskoleprov heeela dagen (ja, en lördag. kul va?), sen på kvällen var vi iväg på festligheter för alla blivande studenter, där vi bor. En fest med halloweentema och ett måste att klä ut sig! Hihi. Så jag tänkte visa er hur jag såg ut! Dam dam dam......
 
 
 
 
Jag hoppas ni kan se vem jag var! Sandy från musikalen/filmen Grease såklart, hihi. En av mina favoritfilmer of all time så jag var väldigt excited över min utklädnad! SOM ALLTID, hann jag inte ta outfitbilder... Men jag hade i alla fall på mig en svart body (en gammal present typ) som jag drog ner över axlarna, svarta tajta sidenbyxor från Gekås i Ullared, ett smalt skärp från Lindex och röda klackar från Scorett.
 
Det enda jag gjorde med håret var att först krama i en massa lockgelé och sedan trattföna det. Tuperade det lite också, och avslutade med att sätta upp ena sidan av håret med hårnålar.
 
Såhär såg mitt smink ut på närmare håll!
 
 
 
ANSIKTE:
Smashbox Studio Skin foundation, nr 2.3
Puder, Fit me från Maybelline nr 120.
Solpuder från Isadora, i färgen "Terracotta nougat"
Rouge från Deborah, i färgen "Mahogny"
 
ÖGON:
Gråa, och svarta skuggor från Isadoras ögonskuggspalett "Paradox"
Guldig ögonskugga i ögonvrån från en Viva la Diva palett
Guldglittrig eyeliner i ögonvrån (som syns dåligt på bilderna), från H&M
Svart kajal från Lumene
Mascara One by One från Maybelline
 
LÄPPAR:
Matt läppstift från IsaDoras kollektion "Paradox", i färgen "Femme fatale"


Kommentarer
Postat av: E L I N F E L I C I A S

så fin!

2012-10-28 @ 15:51:34
URL: http://elinfelicias.blogg.se
Postat av: julia

Hej Louise!

Kan inte du göra en no mirror makeup challenge video?
Skulle vara så kul om du kunde göra en!

Fin sminkning förresten! :)

2012-10-30 @ 14:25:07
URL: http://juliafredriksson.detvote.se
Postat av: malin

Vackert med attityd!

2012-10-30 @ 17:51:26
Postat av: Esra

Louise kan du göra en Ullared haul video det skulle vara jätte snällt

2012-10-31 @ 16:25:23
Postat av: Matilda

Hej,Louise kan inte du spela in en ullared haul ??:) för jag älskar era videosar !

2012-11-01 @ 11:08:21
URL: http://mattiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0