10:08 Video: Hissar & dissar - mina mascaror!

Jag säger i videon att jag tänkte skriva lite om tidigare mascaror jag haft som jag skrivit om i bloggen, men helt ärligt har jag ingen ork eller lust att göra det. Det är nog med att jag satt hela kvällen igår och redigerade den här videon istället för att plugga till fetaste psykologiprovet ever som jag har imorgon. Jag HATAR när jag gör så, för skolan går före. Enda anledningen till att jag redigerade videon istället för att plugga var för att jag inte uppdaterat på flera dagar...men helt ärligt borde det inte spela någon roll för nu har jag istället galen jävla ångest och ont i magen över att jag inte är redo för provet imorgon. Längtar till helgen mer än någonsin...men hoppas ni gillar videon!
 
Se båda delarna eftersom det är EN video uppdelad i två delar.

 

Hoppas ni gillar och uppskattar alla videor vi lagt upp på senaste tiden. Redigering tar sjukt lång tid, men det är värt det om man får bra respons. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Minela

Tänkte tipsa om en annan fantastisk mascara. Jag påbörjade att arbeta för Oriflame för 2 år sedan men avslutade det ganska snabbt då jag insåg att jag hade för lite tid att hålla på med sånt. Jag fick i alla fall en mascara under en make-up kurs av dem. I början var jag inte så förtjust i den, men efter ett par gånger av användning så föll jag för den. Kan inte tänka mig någon annan som en vardagsmascara. Den ger ett perfekt naturligt utseende som går att byggas upp om man skulle behöva det. Jag är inne på min 4 eller 5 (är inte säker) just nu. Jag brukar vanligtvist vara av den sorten som älskar mycket volym och längd, men denna tog mig med en storm. Tycker ni borde testa den. Här är en länk till mascaran: http://www.fyndtorget.se/annons.php?id=136966

Den heter Wonder Lash som ni även ser om ni går in på länken.

mvh,

2012-10-17 @ 11:33:54
Postat av: ofeliaströmberg

Åh tack så mycket för denna video! Uppskattas stort, ska redan nu ta mig och köpa den vattenfasta! Tak så mycket!

2012-10-17 @ 11:38:53
URL: http://alidaofelia.blogg.se
Postat av: elsa

har ni någon gång provat one by one från maybelline. För det är verkligen världens bästa mascara enligt mej iallafall ;) men skulle vara roligt att få svar om ni har provat den och vad ni tyckte om den isåfall.
Puss och kram

2012-10-17 @ 12:22:54
URL: http://henrikssonelsa.blogg.se
Postat av: Anonym

Har ni alldrig provat något smink från Mary key?:)

2012-10-17 @ 14:13:38
Postat av: Maria

Videorna uppskattas stoooort! Fortsätt så!! :D

2012-10-17 @ 15:00:07
Postat av: Selma

Dejana! Du är sjukt otroligt duktig på att blogga, videoblogga, redigera och allt! De här videorna uppskattas så himla mycket och alla dina andra videos och inlägg är alltid så välgjorda! Du måste nog vara lite av en perfektionist? Det är jag med haha! Om jag ska göra något måste jag göra det perfekt!

Men snälla.. I fortsättningen tar du skolan först, okej? Tänk inte på oss läsare för vi bryr oss ändå inte så mycket när ni inte bloggar så himla ofta under skoldagarna.. Vet du varför? Jo, för resten av oss är upptagna själva med våra skolarbeten. Vi läser eran blogg när vi har gjort det viktiaste först och så måste du också göra! Jag hoppas verkligen, av hela mitt hjärta, att du klarar provet imorgon! Du är så himla duktig, du klarar allt! Du kanske inte tror på Gud, men jag ber iaf till Gud att du ska klara dig!

Jag älskar dig Dejana (och givetvis Louise med!)! Du är en så stor inspration till alla dina läsare (inklusive mig)! Du är en väldigt godhjärtad människa med, och jag lovar, du kommer att lyckas långt med din personlighet! :D

Puss och kram! Du är bäst! <33<33<3

2012-10-17 @ 15:28:18
Postat av: Olivia

Grym blogg och video! Uppskattas stort, och både du och Louise verkar vara helt underbara och fantastiska. Skulle verkligen vilja träffa er nån dag. :)
Måste även säga att den där lila mascaran ifrån MIYO funkar väldigt bra för mig, speciellt om man lägger lite puder på fransarna innan som en primer. Men som sagt, mina ögonfransar blir sjukt långa av den, och för att få en full effekt brukar jag efteråt mata på med Maybellines One by One waterproof över MIYO´s.
Men som du sa det är ju väldigt individuellt hur mascaror funkar! Puss och kram

2012-10-17 @ 17:14:14
Postat av: Erika

Älskar Maybelines Define-A-Lash mascaran! :D

2012-10-17 @ 17:21:49
URL: http://erikajosefsson.spotlife.se/
Postat av: Bella

Känn ingen press på er att blogga jämt och ständigt flera inlägg om dagen som vissa andra. Trogna läsare är kvar ändå! Som tjejen ovan sa, man går ofta in och läser bloggar när man själv har gjort sina viktigaste saker och har fri tid över. Gör ni så med. Ni går fortfarande i skolan och skolan går alltid först. För övrigt uppskattar jag eran blogg mycket. Det märks att ni lägger ner tanke och omsorg i varje inlägg ni gör. Ni är bäst trots att ni är unga :)

2012-10-17 @ 18:20:04
Postat av: Clara

Åååå, vad kul med alla videos! :D
Kram från erat största fan!

2012-10-17 @ 20:00:14
Postat av: Elsa

Tack för alla tips! Du är verkligen jätte duktig Dejana. Lycka till på provet imorgon också!

2012-10-17 @ 20:47:10
Postat av: Anonym

Visst ni har gjort många videor på senaste tiden men inga sminkvideor utan bara videor där ni sitter och snackar.
Personligen kollar jag inte ens på alla videor när jag ser att det är en ny "sitta och snacka" video jag tycker bara dom är dryga, däremot så tittar jag ju givetvis när jag ser att det är en ny sminkvideo.
Men visst jag förstår er också för det blir ju några kronor extra via videofy genom dom här "sitta och snacka" videorna.

2012-10-17 @ 21:01:12
Postat av: SOFIA

Jag uppskattar de videos ni gjort på senaste tiden jättemycket och det är superkul verkligen!
Jag hoppas verkligen att provet går bra för dig. Stoooort lycka till vackra Dejana! <3

Kram på dig. Men glöm inte att du inte MÅSTE uppdatera på några dagar, vi stannar ändå. Jag lovar!

2012-10-17 @ 21:07:40
Postat av: Linn

Älskar att du börjat ha på dig dina glasögon mer (i alla fall i dina videos..)! Fick lite ångest när jag fick mina nya och ska ha på mig dom så mycket som möjligt, men när jag ser att du har dina på dig blir det inte alls lika jobbigt för mig att ha på mig dom! :)

2012-10-17 @ 21:47:12
Postat av: Johanna

Min favoritmascara för tillfället är:


Loreal Volumnious x 5 mascara i färgen Carbon Black!


Den är grym, billig, finns på typ ICA, Åhléns, Kicks mm! :D Köp den är allt jag har att säga!

2012-10-17 @ 22:16:08
Postat av: Helen

Har använt fiberwig volume, tycker den är grymt bra men det jag inte gillar är att den smular direkt. Nu har jag bestämt mig för att klicka hem make up store max lash och drama så får vi se vad jag tycker om dem :D Det är svårt att hitta en bra mascara. Instämmer att max factors vattenfasta är bra :)

2012-10-18 @ 10:49:09
Postat av: Josefine


Nu blev jag sugen på att köpa en ny mascara, haha.

tänkte också bara säga att både du och louise är verkligen jätteduktiga och det är alltid lika roligt när man ser att en ny video är uppe. Men känn absolut ingen press på att blogga/videoblogga om det stressar. Hoppas att provet gick bra!
kram :)

2012-10-18 @ 16:23:30
Postat av: Tilda

jag har en superbra mascara nu! det är "false lash telescopic" och den är så sjukt bra! den ger lagom mycket färg och jättemycket volym! tyckte inte om den de två första gångerna men sen när man har lärt sig att applicera den är den jättebra!

2012-10-18 @ 18:28:54
Postat av: tina

jag önska jag också kunde se era videos. hur ska jag göra för att kunna se dom?

2012-10-18 @ 18:43:44
Postat av: Sanna

jag uppskattar verkligen videorna så fortsätt så!

2012-10-25 @ 16:49:46
Postat av: Ebba :)

Hej älskar eran blogg och er ^_^ Men hur kan man lägga in videos på bloggen måste man lägga ut på youtube? Kraam! <33333

2012-11-06 @ 20:15:23
URL: http://www.beautyfuul.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0