18:51 Fredagens make up

Hejsan hoppsan! Min laptop (som jag bloggar ifrån, redigerar videor på, och använder varje dag) har blivit infekterad med en massa virus... Så imorgon blir det att installera om den så att allt försvinner.. Men men, har sparat ner allt på en annan disk nu så det ska bli skönt att rensa datorn från skit. Så det är därför uppdateringen varit gles från min sida.
 
Nu sitter jag i alla fall på min lillebrors stationära dator (som jag fick låna MAX 30 min, haha..). Jag var iväg på festligheter i fredags, och tänkte att jag kunde visa kvällens make up för er! Bilderna är lite konstigt redigerade, för jag fick göra det på Picmonkey.com. Testade att "fylla på" sminket med vissa funktioner som fanns där, hoppas det ser okej ut ändå!
 
 
 
Jag tycker att jag ser lite skitig och fläckig ut på bilderna? Haha, hoppsan! Testade i alla fall på lite nya färger i min sminkning. Körde på en kombination av blått, grått och brunt. Sminkningen var betydligt mörkare och sotigare i verkligheten, skuggorna försvinner verkligen i ljuset framför mitt sminkbord!
ANSIKTE:
Loreal Infallible foundation, i färgen "125 Natural Rose"
Viva la Diva 3-in-1 concealer
"Fit me" puder från Maybelline, i färgen nr 120
Solpuder, Isadora i färgen "Terracotta Nougat"
Korallfärgat rouge från en ögonskuggspalett Dejana köpt i Serbien
 
ÖGON:
Ögonskuggor från Pierre Réne i färgerna nr 122, nr 31 och nr 58.
Svart kajal från Lumene
Mascara, Volume&Care från Deborah
 
LÄPPAR
ShineCreator läppstift (NYTT!), från Deborah i färgen nr 15

Kommentarer
Postat av: Nora

Kan du visa bättre bilder på din nya hårfärg!

2012-11-25 @ 20:13:07
Postat av: Anonym

inte för att vara allt för negativ, men vinkeln du tagit kort i ser lite konstig ut.... din näsa ser större ut än den egentligen är. men iallafall, superfin make må jag säga:D

2012-11-25 @ 20:19:51
Postat av: Anonym

inte för att vara allt för negativ, men vinkeln du tagit kort i ser lite konstig ut.... din näsa ser större ut än den egentligen är. men iallafall, superfin make må jag säga:D

2012-11-25 @ 20:19:51
Postat av: Mandosa

ser fint ut :)

2012-11-25 @ 21:09:12
URL: http://mandosa.blogg.se
Postat av: Emmie

Supahsnyggt!
Vart har du köpt örhänget/örhängena?

2012-11-25 @ 21:20:43
URL: http://emmiehammarbacks.devote.se
Postat av: Skönhetsbloggen!

Superfina ögon!

2012-11-26 @ 22:29:00
URL: http://frida.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0