23:05 I taxfree-katalogen:

Tänkte bara tipsa er lite snabbt om att mitt borstset från BeautyNeeds (som jag älskar!) finns att köpa i Taxfree-katalogen! Om ni ska utomlands i sommar får ni hem Airshoppen katalogen! Det går bara att beställa där ifrån om man ska resa någonstans tyvärr.



Det är sjuuukt billigt för jag älskar verkligen borstarna och fodralet man får det i. Jag kom precis på att jag nog inte skrivit så mycket om de här borstarna förut... Några av er kanske till och med inte visste att jag äger detta setet. Vill ni ha en närmare review på det?


Kommentarer
Postat av: emma

JAAAAAAA DET VILL VI! berätta om vilka penslar som är med i setet och vad du använder dom till. ser inte så bra på bilden. vart sjukt sugen på att beställa!

2012-06-28 @ 23:40:59
Postat av: Josefin

Gärna! :)

2012-06-29 @ 08:56:27
URL: http://jossansfinast.blogg.se/
Postat av: Louise

Gud så billigt!!!

Gå gärna in på min blogg!

2012-06-29 @ 12:41:08
URL: http://lolouise.devote.se
Postat av: Amanda

HAHA louise, det beror ju på vilket flygbolag man åker med.. Om man åker med tex fritidsresor, så har inte dom samma utbud som ving(thomas cook) ..Eller dom har oftast inte samma saker iallafall...

2012-06-29 @ 17:31:33
Postat av: Amanda

För jag har flugit varje vinter sen jag var 2 år(nu är jag 16).. så jag vet lite.. (;

2012-06-29 @ 17:32:32
Postat av: amanda

HAHA louise, det beror ju på vilket flygbolag man åker med.. Om man åker med tex fritidsresor, så har inte dom samma utbud som ving(thomas cook) ..Eller dom har oftast inte samma saker iallafall...

2012-06-29 @ 17:44:25
Postat av: Elikia

Taxfree-katalogen? Airshop katalog? Har aldrig hört talas om detta. Berätta gärna mer om det. Jag vill också köpa smink och tillbehör till sjukt låga priser ;D

2012-06-30 @ 13:32:49
URL: http://elikia.se
Postat av: S

Skulle uppskatta massor ifall du svarade på detta, och rätt snabbt också ;)
Både min familj och mina morföräldrar har varit utomlands, bad dom fråga efter beuatyneeds i taxfreen men nu ser jag att du skrivit katalogen! Hur gör man för att beställa ifrån den? Minns att det brukar finnas airshopen på flygen, eller ?
hur gör jag för att få tag på borstarna?

2012-11-09 @ 18:14:36

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0