11:45 Dejana dissar: Needs pincetter

Fan (ursäkta språket..) också! Detta borde jag skrivit för länge sedan, men hade helt glömt bort dessa. Ni minns säkert att jag faktiskt hissade de här pincetterna när de var nyköpta (här). Det gjorde jag ju eftersom jag tyckte de var himla bra för sitt pris! Dock borde jag väntat med att skriva en recension eftersom de var bra, men bara i en vecka, typ..


Namnet på denna är Pincett sned / Tweezers slanted.
20 kr.


Namnet på denna är Pincett mode / Tweezers fashion.
20 kr.

Efter max 10 gångers användning började de här pincetterna bli himla dåliga och greppade inte de grövre stråna i mina ögonbryn alls. Det är anledningen till att vi alltid vill testa produkter en längre tid innan vi skriver recensioner och inte stressa fram det. En produkt kan vara superbra, men ha så dålig kvalité att de börjar bli kassa efter bara några användningar.

Pincetterna är alltså väldigt bra i början, men inte länge. Man kan jämföra dem med engångsrakhyvlar ungefär. Så det är ju tur att dessa är så billiga för då kan man ju faktiskt köpa en ny när den förra börjar tappa greppet så att säga. Jag ska dock satsa på en dyrare pincett som håller i år och dagar nästa gång, för jag tycker det är värt det. Heja välplockade bryn!

Nu ska jag sluta babbla, ville bara säga vad jag tycker om dessa eftersom jag blev påmind om dem när jag hittade dem i en låda nyss.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej Dejana !

jag skulle verkligen uppskatta om du skulle vilja ta en liten titt på min och min kompis blogg och kanske skriva en liten kommentar också ? Själv så tittar jag på eran blogg VARJE dag fast ni inte uppdaterar. För då sitter jag och tittar på era gamla inlägg istället xd men ni får ha en fortsatt skön Fredag ! :D <3 Kram Elsa

2012-06-08 @ 12:01:43
URL: http://vilmaochelsasfoto.blogg.se/
Postat av: Pernilla S

Jag har då en pincett från Vadeco som funkar bra än idag efter måååååånga användningar! :) Inte så fasligt dyr heller vad jag kan minnas.

2012-06-08 @ 12:56:56
URL: http://pernillaha.blogspot.com
Postat av: Caroline

HEJHEJ Dejana ! Jag skulle JÄTTEgärna vilja att du gör en video när du noppar dina ögonbryn. Vilken form du tycker är snyggt och ge tips. Har själv inte så fina ögonbryn. Jag vill inte att någon annan ska noppa dom åt mig. Jag vill göra det själv. Men vet inte hur man ska få till den rätta formen. Tack i förhand ♥

2012-06-08 @ 15:38:23
URL: http://carolinenero.blogg.se/
Postat av: Isabella

ååh, måste tipsa om en pincett från Anastasia. Min mamma har haft den sedan den kom, har jag för mig, och den funkar fortfarande, trotts att det är två personer som använder den, jag och min mamma alltså! Jag tror inte den är så farligt dyr, den kanske är dyrare än vanligt men den har verkligen hållt i år.

2012-06-08 @ 20:06:50
Postat av: Emma

Jag har också den understa pincetten. Hålller helt klart med! Min funkar nästan inte alls nu :(

2012-06-09 @ 11:00:12
URL: http://hannaochemma.devote.se
Postat av: matilda

kan inte ni göra en no-mirrow-challange?

2012-06-09 @ 13:04:11
Postat av: Vanna

Hej dejana. jag är tonåring och noppar ögonbrynen som dom flesta tonåringar! Men mina ögonbryn är så fula! Jag har stubb som inte går bort och dom är väldigt korta och det växter ut nytt hår på bara en natt!! :( Har du något tips på att få dom längre (inte fylla i) och få bort stubb och att dom inte växer ut på en natt!! TACKSAM FÖR SVAR!!! <3

2012-06-19 @ 18:15:33

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0