2:19 Natt-uppdatering: Nuläget

Hej sötisar! Jag är precis hemkommen från en sjukt bra vecka på Öland! Har tyvärr tråkiga nyheter då jag (klantarsle som jag är) glömde min laptop från tåget till Kalmar, och det kan ta mer äne en vecka att få den hemskickad. Sen är vår stationära dator sönder för blixten slog ner i den för några veckor sedan. Så himla suuuurt! Jag har iaf tillgång till min brors dator då och då, och jag har en haul video på G som jag tänkte ladda upp imorgon. Ville bara uppdatera er lite om situationen, och jag hoppas ni har förståelse för att det pågår och har hänt mycket i mitt liv på sistonde. Saker som gjort mig både förvirrad och ledsen, tyvärr.. jag hoppas och tror att ni har förståelsr iaf, för det brukar ni ha! <3
Detta inlägget är skrivet från min mobil och eftersom att jag inte har en iphone och inte tillgång till blogg-appen blir det tyvärr inte bättre än såhär... Puss på er.
Louise

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej kan inte ni göra en video på när ni visar era skor alltså inte klackar då utan andra "vanliga" skor skulle vara jättekul att se :D <3



Ps Älskar era tips har köpt nästan allt ni rekommenderar!

2012-07-17 @ 12:38:28
URL: http://idishspidish.devote.se
Postat av: Julia

Er blogg är jätte bra, jag längtar tills bloggandet blir som vanligt igen!! :)

Ha en underbar dag Dejana & Louise! :)

2012-07-17 @ 13:14:46
URL: http://celistyojulias.blogg.se/
Postat av: alva

klart vi förstår louise!

2012-07-17 @ 15:07:00

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0