20:40 Nya hårprodukter: Goldwell

Kände att det var på tiden att jag införskaffade mig lite riktiga hårprodukter från salong - så detta schampot & balsamet från Goldwell fick det bli! För lockigt hår, den här gången. Så vi får hoppas på att det framhäver mina lockar ytterligare lite och gör dem mer följsamma, för just nu är mitt hår ganska strävt. Produkterna ska göra lockarna mer glansiga, elastiska och "bouncy", hehe.

Flaskorna kostade runt 150 kr styck. Kan skriva en recension när jag känner att jag fått testa det tillräckligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag köper alltid hårprodukter hos frisören och goldwell är faktiskt ett av mina favorit märken.. Så hoppas att det kommer funka för dig också!

2012-07-06 @ 21:04:41
Postat av: Matilda

Goldwell finns att köpa på Lyko. Denna storlek ligger på 130 kr högst (de är såklart billigare om man köper större). Jag köper alltid Goldwell och är helnöjd!

2012-07-11 @ 16:14:01
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se/
Postat av: Jen

Fyndar alltid mina hårprodukter på beautybay! just de schampot du köpt säljs där för 73kr :D

2012-07-29 @ 18:16:18
Postat av: Anonym

hej jag är en tjej på 16 år och har en blogg men jag vet ej vad jag ska skriva eller vad jag ska göra kan ni ge lite tips om hur jag får en bra blogg om ni vill älskar eran blogg ni är så söta och fina tjejer kramar <3

2012-07-29 @ 22:53:34

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0