15:45 Dejana: Nu åker jag!

Ni som läser min privata blogg har förmodligen redan läst detta, men alla gör ju inte det så det är säkrast att skriva det även här.


Idag åker jag och min lillebror ner till Serbien (äntligen!). Jag kommer självklart att försöka blogga så ofta och bra jag kan, men ibland blir det svårt eftersom jag varannan vecka är i en stad (hos mormor och morfar) och varannan vecka i en annan stad (hos farmor). Varför det är ett problem är för att jag inte har tillgång till internet hos min farmor. Jag ska dock försöka för-inställa i alla fall några inlägg de veckorna jag har tillgång till internet till de veckorna jag vet att jag inte kommer ha det. Jag kommer göra mitt bästa, jag lovar. Mer än så kan jag ju inte göra. Jag har ju dock inte träffat min älskade släkt och fina vänner där nere på två år nu eftersom vi inte åkte dit förra året, så jag vill självklart spendera så mycket tid jag bara kan med dem och inte sitta bort tiden framför datorn. 35 grader är dessutom inte någonting jag vill gå miste om. Hellre strålning ifrån solen än från datorskärmen i detta fallet! Haha.

ÄR HEMMA IGEN RUNT 10:E AUGUSTI. Så ser det värre ut på uppdaterings-fronten ibland från mitt håll nu de kommande fem veckorna så vet ni varför. Hoppas ni har och får ett bra sommarlov fina läsare! Kram på er.



Kommentarer
Postat av: kajsa

Bra information!

Ha en bra sommar i Serbien!

Ps. ääälskar dina bloggar!!

Kram kajsa

2012-07-04 @ 20:35:37
Postat av: heeeeeeeeej

jooj bas fino vrijeme! Srecan ti put :)

2012-07-05 @ 00:04:07
Postat av: Julia

Ha en underbar resa Dejana! :)

2012-07-05 @ 09:00:53
URL: http://celistyojulias.blogg.se/
Postat av: Alina

Ha det så bra :)

2012-07-05 @ 11:35:49
URL: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0