18:28 Recension: MIYO Nailed it! nailpolish

Som ni säkert vet så kommer det nya märket MIYO (←klick!) ut i svenska butiker i mars månad. Vi fick dock hemskickat några av produkterna för att testa dem och tipsa om de produkterna vi tycker är bra så ni vet vad ni kan slänga ett extra öga på i mars när de kommer ut i butik. Alla produkter kommer att kosta endast mellan 29 - 59 kronor.


MIYO Nailed it! i färgerna "Cocktail" och "Magic".
Kommer att ligga på 39 kronor/styck.


Jag älskar de här nagellacken! Det räcker med två lager för full täckning och med baslack och topplack håller lacket i flera dagar. När jag gjorde den här nageldesignen började lacket inte skavas av förän 4-5 dagar senare. Man måste dock ha bas- och topplack om man vill att lacket ska hålla så bra. När Louise målade naglarna med det blåa lacket och inte hade topplack skavdes det av på nageltoppen på en nagel efter bara ett dygn.

Om jag ska jämföra de här nagellacken från MIYO med lacken från märket MNY (eftersom märkena är så pass lika) så föredrar jag verkligen de här. MNY:s lack är tunnare i konsistensen och har inte lika bra hållbarhet som de här enligt mig. Dessutom torkar de här nagellacken snabbt!

Betyg: 4/5
Eftersom man måste ha ett topplack över om man vill att lacket ska hålla i många dagar får det inte riktigt full pott. Annars gör det allt jag vill att ett nagellack ska göra. Tummen upp!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det rosa är riktigt snyggt!

2012-02-08 @ 18:32:14
URL: http://isabellesphoto.blogg.se/
Postat av: alice

Varför kan ni inte lägga upp bilder när ni har nagellacket på?? Alltså så man ser hur lacket ser ut PÅ nageln :/

2012-02-08 @ 19:46:05
Postat av: Emmy

Hej! Jag undrar om ni inte kan göra bakgrunden fast så att den inte följer med när man scrollar ner? Det är nästan lite irriterande som det är nu. Klistra in denna koden under body i stilmallen: background-attachment: fixed;



:)

2012-02-08 @ 20:11:00
Postat av: Emma

Har ni något tips på ett bra topplack för det ja "andvänder" gör bara så naglacket lossnar?

2012-02-09 @ 16:42:50
Postat av: E L I N F E L I C I A S

fina färger!

2012-02-09 @ 18:34:46
URL: http://elinfelicias.blogg.se/
Postat av: SARA

HEEJ!Jag behöver ert råd, vad tkr ni man ska investera i, sheercover eller id minerals?VÄLDIGT TACKSAM FÖR SVAR

2012-02-12 @ 19:31:03
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Missa inte att du kan vinna en valfri goodiebag i min blogg nu innehållande produkter som bland annat Victoria Secret och Jeffrey Campbell! http://flavoured.se/2012/february/vinn-en-valfri-goodiebag.html#comment

2012-02-19 @ 16:39:53
URL: http://FLAVOURED.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0