22:41 Älskade läppglans

Jag har alltid haft en grej för läpp-produkter - läppstfit, läppglans, läppbalsam... you name it! Jag hatar känslan av torra, nariga läppar. Sedan tycker jag att lite färg på läpparna kan ge hela ansiktet en helt ny lyster!
 
Jag har fått en kick på Oriflames nya läppglans som de lanserat i samarbete med designern Marcel Marongiu. De ger lagom med färg, luktar huuur gott som helst och känns inte alldeles för "kladdiga" på läpparna! Jag har märkt att de sitter länge på läpparna också!
 
 
 

Den 19 december kommer de säljas hos Oriflame och deras konsulter, samt i olika nätshopar. De kommer i fem andra färger - Melon, Apricot, Strawberry (på bild ovan), Raspberry och Cherry. Tror att de kommer kosta runt hundralappen!
 
Vill bara avsluta inlägget med att säga att jag ALDRIG någonsin skulle skriva ett inlägg om en produkt som jag inte var nöjd med. Det här är en produkt som ständigt följer med mig vart jag än går (i jackfickan, skolväskan.. fråga bara mina vänner haha). Bara så ni vet! Puss. ♥

Kommentarer
Postat av: BEAUTY TOOLS

Härligt läppglans :)

2012-12-12 @ 23:06:31
URL: http://beautytools.bloppfashion.se
Postat av: Matilda

Jättefin färg! Jag är också galen i läpprodukter, har alltid med mig läppglans i väskan eller fickan :)

2012-12-12 @ 23:48:01
URL: http://glambymatilda.blogspot.se
Postat av: Hoda

Hej, Louise! Om inte Dejana ser det här, kan du då be henne göra en recension på den där "blå flaskan" som gjorde något gott för håret? Minns tyvärr inte namnet på det, utan bara att det var en blå flaska och att den lät som en fantastisk produkt för håret. Jag har väntat jättelänge på recensionen på den. Snälla dejana, skriv om den! Om du har lust och tid till det såklart :) <3

2012-12-13 @ 01:54:43
Postat av: Karlah

Tycker att din sminkning här på bilderna är så fin! hur har du gjort den? :)

2012-12-13 @ 02:05:21
Postat av: Anonym

Hej Lollo
. Skulle du vilja göra en videos på denna finna
Sminkningen?
Hade vart kul o se hur du sminkar dej lagom.

Tack på för hand!

Kram

2012-12-14 @ 14:26:05

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0