18:40 Gårkvällens makeup: Party in the USA

Hej på er! Igår vad min första utekväll här i USA. Känns så overkligt. Musiken sög tyvärr eftersom man inte kunde dansa till den, men själva upplevelsen var kul och nästa gång får det bli en annan klubb med bättre musik. Så här såg min makeup ut.
 

ANSIKTE
:
- Deborah Comfort Mat foundation + Maybelline Pure Liquid Mineral foundation.
- Cover All Mix concealer från Make Up Store.
- IsaDora Velvet Touch Compact Powder "15 Medium Beige Mist".
- IsaDora Bronzing Powder "Terracotta Bronze".
- Deborah Natural Effect Blush "Peach".
- Guldig ögonskugga från IsaDora som highlighter på kindbenen.

ÖGON:
- Lumene Eyeshadow Primer.
- Ögonskuggor ur: 120-paletten från eleven.se.
- Silvrig glitterögonskugga ur: IsaDora Eye Shadow Quartet "Brown Patina".
- Svart kajal från Rimmel London som utsuddad eyeliner.
- Kubiss Eyeliner-penna "black" på vattenlinjen.
- Deborah Lash Creator Volume & Care mascara "black".
 
LÄPPAR:
- Dr. Lipp Nipple Balm.

Hoppas ni gillar det och har en bra dag/kväll/natt. Jag skriver tiden som är här i Florida i rubrikerna så ni förstår att jag inte sitter och skriver inlägg mitt i nätterna, haha. Kramar!

Kommentarer
Postat av: emma

du ser lite ut som rachel i glee;)

2012-12-23 @ 01:40:16
URL: http://eemaw.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag skulle precis också skriva att du ser ut som hon i Glee. Väldigt lik! (komplimang)

2012-12-23 @ 09:43:32
Postat av: Josefine

Är det inte 21 årsgräns i usa?! eller ni kanske var på nån klubb för typ ungdomar utan alkohol :)?

2012-12-23 @ 10:21:50
Postat av: HOMS

Vad fin du är Dejana!
En fråga bara, använder du linser? Har nämligen haft för mig att jag sett en video där du har glasögon nån gång. ^^
kram!

2012-12-23 @ 10:59:24
URL: http://homs.blogg.se/
Postat av: ELINFELICIAS

snyggt!

2012-12-23 @ 11:42:31
URL: http://elinfelicias.blogg.se
Postat av: SOFIA

Vacker!!

2012-12-23 @ 13:29:02
Postat av: Maja

Gaaaaash, du är så fin!!!

2012-12-23 @ 20:32:54
URL: http://majarosen.blogg.se
Postat av: Matilda

Jättefin sminkning! hoppas att du har en fin resa :)

2012-12-23 @ 20:49:39
URL: http://glambymatilda.blogspot.se
Postat av: ANNIE

Hej jag har några frågor som jag skulle vara jätte tacksam om ni svarade på!
1. Har hört att ni snackat mycket om Lumenes ögonskuggsprimer, jag funderar på att köpa den men är det bättre att köpa primer för hela ansiktet som håller kvar foundation osv och även ögonskuggan? Vad är era tankar kring det?
2.Funderar även att köpa Depend Glitter men det står att man ska använda glitter primer för att det ska fastna, går det bra med vanlig primer? Så slipper jag köpa båda?

Skulle vara oerhört tacksam om ni svarade på detta, för jag behöver detta inför nyår och jag ska beställa på nätet så snabbt som möjligt!

2012-12-23 @ 22:29:58
Postat av: hejdu

hej Dejana, du är jättefin och jag älskar dina videos, det ända jag verkligen stör mig på är att på ditt vänstra ögonbryn så plockar du inte det som är närmast näsan! Det skulle bli perfekt om du bara tog bort det.

Lite dum kommentar, men mena inget illa :)

Hejdå

2012-12-25 @ 19:32:44
Postat av: Carro

Gud vad fin du är Dejana! :)

2012-12-26 @ 01:01:41
URL: http://carolinajohannas.blogg.se
Postat av: Olivia

Hej Dejana! Jag har en fråga om min foundationborste från "Make up store".
Hur ofta ska man tvätta borsten? Varje dag?
Snälla svara, behöver verkligen din hjälp?

2012-12-31 @ 13:15:46
Postat av: Terese

Dejanaa??? Varför fick inte jaag följa med?? hhaha, jag är fett avundsjuk...

2013-01-02 @ 02:43:03
Postat av: Michaela

Så snygg du är!!

2013-01-06 @ 20:30:51
Postat av: MY

Hej Dejanaa :)

Jag undrar om någon utav er vet om en bra foundation som inte har SPF? Vill gärna ha en foundation utan SPF till balen, man vill liksom inte se kritvit ut i ansiktet när de ta bilder med blixt.

2013-01-25 @ 08:42:47

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0