15:30 America, here I come!!!

Yes mina kära små kaktusar (what the...?), imorgon åker jag till USA! Jag ska till min allra bästa barndomsvän Stephanie som flyttade till Tampa, Florida för 4-5 år sedan och jag ska vara där i tre hela veckor.

Om ni vill läsa mer ingående om resan och hur jag känner inför det kan ni kika in på min egna blogg, men vill ni hänga med lite extra och hålla er uppdaterade med bilder osv. kan ni följa mig på Instagram (dejanapasic) eftersom det är mycket smidigare att uppdatera den än bloggarna.
 
Även fast jag kommer vara borta så länge kommer Stephanie jobba 3-4 kvällar i veckan, vilket betyder att jag får tid till att uppdatera. Bra va?
Ha ett grymt jullov, jul och nyår! Vill även passa på att tacka över att ni varit så förstående över bristen på uppdatering från min sida. Jag har verkligen varit i en KAOS-period med massor av skolstress och andra moment som fått mig lite av banan, men nu är jag tillbaka och taggar inför resan och allt kul jag har att se fram emot och det hoppas jag även kommer speglas på min uppdatering framöver. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: matilda

ååhhh, blir så avis!
ha så jääääääätte kul! ♥

2012-12-17 @ 17:28:57
Postat av: Anonym

Du måste göra en haul därifrån!

2012-12-18 @ 06:53:08
Postat av: NovellerOmJustinDrewBieber

Ha det bra där :)

2012-12-18 @ 16:12:44
URL: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se
Postat av: Matilda

Åh vad roligt att åka till USA! Hoppas att du får en jättefin resa :)
Shoppingen kommer att vara underbar, mycket av sminket är så sjukt mycket billigare:)

2012-12-18 @ 17:44:12
URL: http://glambymatilda.blogspot.se
Postat av: Bella

Ha det superbra!

2012-12-18 @ 19:55:24
URL: http://voguebybella.devote.se
Postat av: ELINFELICIAS

gud så härligt, ha det så bra!

2012-12-18 @ 20:24:47
URL: http://elinfelicias.blogg.se
Postat av: Greta

Åh vad härligt! Njut av underbara Florida! Det bästa stället i världen! Jag har varit själv i Florida och ÅÅÅÅÅ vad underbart det är där! Snart åker jag tillbaka! <3

2012-12-19 @ 09:07:59

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0