15:16 En makeup: Sista utekvällen i Serbien

Ni som läser min privata blogg vet ju att jag är hemma från Serbien nu! (Blä..) Hann inte ladda upp denna makeupen i Serbien innan jag åkte, så gör det nu. Det var min sista utekväll där nere och jag kunde inte ens drömma om en mer lyckad kväll. Underbara och roliga människor, inga katastrofer, mycket dans, prat och sena timmar. Vill tillbaka...

Här har ni i alla fall makeupen.

Håret lockade jag med plattång. Klicka här för att se min video på hur man gör det.




PRODUKTLISTA:

ANSIKTE:
- Cover All Mix concealer från Make Up Store.
- Maybelline Fit Me! foundation "120".
- IsaDora Velvet Touch Compact Powder "15 Medium Beige Mist".
- IsaDora Bronzing Powder "Terracotta Bronze".

ÖGON:
- Lumene Eyeshadow Primer.
- Skyggor ur: IsaDora Eye Shadow Trio "81 Cool Browns" och 120-paletten från eleven.se
-
Svart kajal som eyeliner från Rimmel London.
- IsaDora Inliner Kajal "56 Blonde".
- Deborah Lash Creator Volume & Care mascara "black".

LÄPPAR:
- Deborah Light Creator Shine & Volume lipstick "6 Vintage Rose".
- Pierre René Sweet Berry Gloss "42 Perfect Pink".
Hoppas ni gillar det! Antar att även outfiten från denna kvällen kommer upp på min privata blogg inom kort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du testat gel eyeliner?? om du har det tycker du den var bra??

2012-08-10 @ 16:20:39
Postat av: Rebecka

skulle du kunna lägga upp en video på hur du gjorde?

2012-08-10 @ 16:38:32
URL: http://lifeenligtmig.blogg.se/
Postat av: anonym

Kan ni visa hur ni redigerar era videor?? Skulle verkligen bli glad om ni kunde göra det <3

2012-08-10 @ 17:01:19
Postat av: emilia

Snälla gör en sminkvideo på denna sminkningen. Den var ur snygg! ^^

2012-08-10 @ 20:00:18
URL: http://ehrencronas.blogg.se/
Postat av: Maja

Super fint :D

2012-08-10 @ 22:41:17
URL: http://majaslife.webblogg.se/
Postat av: Selma

Snälla dejana jag har letat efter den där deon från rexona som du tipsade om och jag hittar inte den någonstans!!



Är det någon här som vet vart man kan få tag på den??

2012-08-11 @ 00:41:33

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0