19:58 HELG!

Idag tar jag faktiskt helg på riktigt. Med det menar jag att det inte blir något beauty-inlägg idag tyvärr. Förutom att jag är helt slut i kroppen så känner jag att jag vill ha en riktig helgdag idag och inte pressa fram någonting att skriva om, med tanke på att jag inte har någonting vettigt att lägga upp heller. Tror Louise känner detsamma idag och är minst lika slut som jag efter vårt träningspass innan. PUH!

Random bild..jag på halloween förra året!

Jag har dock en video på G som jag tror och hoppas att ni kommer att uppskatta väldigt mycket! Så: ta helg ni också! Sitt inte vid datorn och vänta på inlägg utan gå ut med en kompis eller fem istället=).

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp en video på den där halloween sminkningen? :)

skulle uppskatta svar <3

2011-09-16 @ 22:07:50
Postat av: sandy

Älskar sminkningen!

2011-09-16 @ 23:15:26
URL: http://sandyle.blogg.se/
Postat av: M*

- löve it!

2011-09-17 @ 01:58:37
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: felicia

så cool sminkning!

2011-09-17 @ 12:48:36

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0