14:45 Dagens makeup: Min nuvarande "skol-makeup"

Nu när skolan dragit igång så har jag märkt vad jag oftast kör på om jag väljer att sminka mig. Lite mineralfoundation och sedan mascara på övre fransarna! Det går snabbt, gör min hy fin och fräschar upp hela ansiktet. Jag tycker inte att man behöver mer än så till vardags. Det är faktiskt så enkelt!



PRODUKTLISTA:
BAS
- i.d. bareMinerals "2N Medium Beige".

ÖGON
- Deborah Lash Creator Volume & Care "Black" (kommer finnas ute i butik från och med oktober månad).

LÄPPAR
- Lumene Natural Code Smile Booster Lipstick "3 Nude Beige".

Pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: jennifer

hur snyggt som helst!!! :D

2011-09-12 @ 17:12:50
URL: http://creameme.blogg.se/
Postat av: alva

håller med :D och DU är hur snygg som helst!

2011-09-12 @ 17:50:08
Postat av: ronja

men att du skriver "Jag tycker inte att man behöver mer än så till vardags. Det är faktiskt så enkelt!"

men tänk på oss som har en massa finnar som vi vill täcka över, sluta få oss att må dåligt liksom

2011-09-12 @ 19:16:47
Postat av: Sandra

Äsch, varför så inrutat? Kvällssminkningar och dagssminkningar hit och dit.. varför inte bara sminka sig precis som man vill oavsett om det är dag eller kväll? :D

2011-09-12 @ 20:51:01
URL: http://sandrakimberly.blogg.se/
Postat av: Victoria

Men sluta Ronja, det är ju bara att täcka över finnarna.

Jag tycker det är jätte bra tips att uppmuntra, man behöver inte överdosera med smink varje dag. Less is more!

2011-09-12 @ 21:41:59
Postat av: Klara

Älskar dina kindben. Du ser ut som en model. Jättesnygg verkligen.

2011-09-13 @ 10:46:40
Postat av: OLIVIA

fiiint!! men något mera som var väldigt fint/fin? var blusen du har på dig så jag undrar om du skulle vilja avslöja vart du fått tag på den!! ;)

2011-09-14 @ 22:25:06
Postat av: Sanna

Fint!

2011-09-15 @ 18:33:43
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0