21:34 Nya produkter: MNY

Idag när jag var inne på Lindex reade de ut alla sminkprodukter från MNY Maybelline med 50 %. Som hittat då produkternas standardpris redan är grymt låga! 
Nagellack från vänster: Nr 342 (en fin ljusrosa/korallig färg, äger inget lack i den nyansen) och nr 661 (ett uuunderbart mörkblått/kornblått lack med en massa glitter i, perfekt nu till jul och nyår).
Rött läppglans, nr 378 och ett nudefärgat gloss med små lila glitterpartiklar i, nr 150A. En kritvit skimrig skugga, nr 609.
Nagellacken gick på 15 kr styck, läppglansen 20 kr styck och ögonskuggan 20 kr. Alltså fick jag allt detta för ynka 90 kr! Det gillas, hihi. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej,ni har jätte fin blogg! Jag vet att ni shoppar i Västerås ibland. Jag ska åka dit och nu undrar jag om ni har något tips på ngn affär som jag ska besöka<3

Tacksam för svar:)!

2011-10-29 @ 22:31:24
URL: http://ceciliaalvaa.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Oj då menade Borås:)^^

2011-10-29 @ 22:35:29
URL: http://ceciliaalvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0