18:43 YOUTUBE-TIP: Halloween

Känns som att det är helt tomt i mitt huvud just nu. Allt står stilla samtidigt som att ALLT känns kaos. Stress, stress, stress.. Hoppas hoppas hoppas att ni har förståelse. Här får ni ett Youtube-tip i alla fall, på en zombie-sminkning som jag tyckte var himla bra. Puss.

UPDATE: Såg NU att jag och Dejana la upp i princip samma inlägg (haha) med tio minuters mellanrum. Läskigt då jag inte hade någon aning om att hon också skulle uppdatera med det hehe. Men så kan det gå ibland =) ville bara att ni skulle veta!




Kommentarer
Postat av: Ellen ♥

men kom igen louise! Ja, denna filmen var jättebra, men du skriver att du har det tomt i huvudet! du har frågat vad vi vill se för sminkningar och du har fått minst 40 kommentarer på det inlägget! vi har skrivit massor av kommentarer på vanliga blogginlägg också! och du har inte gjort en sminkvideo sen april! tittar du ens och tar åt dig kommentarerna?

Om du har det tomt i huvuet så är det bara att fråga oss! och använda tipsen!

2011-10-14 @ 20:12:46
URL: http://mollani.blogg.se/
Postat av: pesssys

Shit va ball video!



Checka gärna in min senaste video där jag gör en musikvideo till Rebecka Blacks Its friday, haha .. visar min rätta sida helt enkelt!

www.pessys.blogg.se

2011-10-14 @ 21:37:05
URL: http://pessys.blogg.se/
Postat av: emelie

men vadå tomt i huvudet? vi har ju gett dig skitmycket förslag. ge dig

2011-10-15 @ 11:16:48
Postat av: issa

Måste bara säga att jag har blivit beroende av den här bloggen. Det är nog första gången jag blir beroende av en blogg, det säger en hel del med tanke på hur länge jag har läst bloggar och bloggat själv. Keep up the good work!

2011-10-15 @ 13:36:48
URL: http://stuumpan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker alla är skitdryga?! Vad håller ni på med? Om Louise skriver att hon inte har någon inspiration, jamen då är det väll så? Och vem bryr sig om att ni har skrivit tips? Hon kanske inte gillade tipsen eller helt enkelt inte känner för att göra videor efter era tips? Sluta vara så elaka och sköt era egna liv. Jag får fan ont i magen när jag läser era kommentarer trots att dom inte är till mig, men bara, ge er.. Skriver ni elaka kommentarer kommer det säkert till slut resultera i att dom inte vill blogga längre!

2011-10-16 @ 16:47:26

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0