18:35 YouTube-tips: Halloween

Halloween närmar ju sig och jag har ingen aning om jag kommer hinna spela in några halloween-tutorials detta året, tyvärr. Jag ska försöka hinna med i alla fall en! Det är så sjukt mycket skolarbete och annat som tar upp ens lediga tid för tillfället.

Här har ni två sminkningar som Promise (dope2111 på YouTube) gjorde förra året. Ni är många som frågat om en sjöljungfru-sminkning och jag tycker denna är så himla fin! Först blir man lite skraj för det ser creapy ut, men när det är klart blir man ju så jäkla snygg! Zombie-sminkningen är en bra grund och detta är en snyggare variant av Zombie om man inte vill se HELT rutten ut..haha.




Ha en fin fredagkväll kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej fina Dejana och Louise!

Först vill jag säga att ni är super fina! Gillar eran blogg starkt och det är kul att ni fortfarande håller på :)

Nu till min fråga:



Dejana, du har, som jag, Make Up Stores Cake eyeliner. Nu är det så att när jag ska använda den så går det inte så bra. Man "målar" ju som vattenfärg. Och jag lyckas alltid få för mycket vatten så det knappt blir någon färg eller så blir det för lite vatten så att det blir alldeles tort och så... Så det skulle vara jätte kul om du kunde göra en video nån gång i framtiden(Det spelar ingen roll när, känn ingen press eller du vet vad jag menar) hur du på bästa sätt "målar" på din eyeliner. Kram och tack för en väldigt bra blogg!

2011-10-14 @ 23:12:44
URL: http://springapahustak.blogg.se/
Postat av: CJ

Bra halloweentips!

2011-10-19 @ 00:21:54
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0