16:15 Ny produkt: Kabuki


Igår sprang jag in en sväng på Colorama (bredvid ICA Kvantum) i Gislaved och köpte med mig den här puddingen hem, haha. En vän till mig köpte en sån här för något år sedan, och jag har velat ha en likadan sedan dess.. jag har inte fått tummen ur att springa och köpa en bara, haha. Det är en kabukiborste i alla fall - som används främst till att applicera mineralfoundation.
Den är HUUUUUUUR mjuk som helst (ord kan inte ens beskriva!) och kostar bara 79,90 kr! Det är sjukt billigt för en borste i den kvalitén. Jag testade att applicera min mineralfoundation från Lily Lolo med borsten igår kväll och resultatet blev väldigt jämnt och täckande.
Vet inte vart man annars kan hitta den då jag inte sett den någon annanstans. Märket är i alla fall "Vadeco", tror jag. Google it! Puss.

Kommentarer
Postat av: sarah

ända sen ni börja med egna bloggar vid sidan om har ni börjat uppdatera typ bara en gång på denhär bloggen :(

2011-10-16 @ 17:30:47
Postat av: Julia

Roligt för dig :D

har sett MÅNGA som har Kabuki borstar på youtube :))



2011-10-16 @ 17:35:08
Postat av: Sasi

vänta är inte colorama en färg butik?

2011-10-16 @ 20:06:04
URL: http://thinksweetandflirty.blogg.se/
Postat av: .

är inte colorama en färg butik? o.o

2011-10-17 @ 15:23:42

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0