11:27 kom och se/träffa mig!

Hello sweeties!
Ville bara att ni skulle veta att jag kommer vara borta hela dagen idag. Jag kommer nämligen dansa kl 14:00 på Ungdomsfestivalen i Smålandsstenar (Torghuset), och efter det vid fyra-tiden kommer jag även jobba där utanför med två kära vänner! Eftersom att några av er har bett om en läsarträff (i bland annat smålandsstenar) vore det kul om ni kanske kom fram och sa hej. Eller bara tittade förbi över huvudtaget! Sa detta också för att även några har bett om att få se mig dansa (och Dejana, men hon ska inte dansa idag). Så kommer ni dit idag får ni det! Hehe.

Pusspusspuss!


Kommentarer
Postat av: Greta

JAG KOMMER <3<3<3<3<3

2011-10-01 @ 12:56:11
Postat av: Sigfrid

Jag kommer du är bäst, min idol jag har en bil på dig under min kudde <3<3<3<3<3 LOVE U 4-EVER <333333333

2011-10-01 @ 12:56:48

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0