22:32 Video: Självförtroende - vad är det?

Jag menar vartenda ord 



Kommentarer
Postat av: mirela

hahahaha du är så fruktansvärt söt!

2011-11-09 @ 23:25:41
URL: http://ellabee.blogg.se/
Postat av: fanny

hahaha du pratar så himla förvirrat men de gör inget! De är så himla svårt att sätta ord på sånt där, för de är så mycket man vill få sagt.

Dock gillar jag att ta hand om mig själv (äta bra, träna, ta hand om min hud) för det får mig att må bra , men klart de är jobbigt om man gör det på ett onaturligt sätt, för mig är det ju naturligt. :)

2011-11-09 @ 23:35:30
URL: http://fannyelina.blogg.se/
Postat av: Destiny

En underbar fin, och stark video. Jag blev verkligen berörd. Du är oxå verkligen helt underbar! <3

2011-11-10 @ 00:04:16
URL: http://destinysmie.blogspot.com
Postat av: Felicia

Du är guld värd Louise! Var alltid dig själv, dom i din närhet ska vara glada att de har en sån som du i deras liv. ♥

2011-11-10 @ 00:11:47
URL: http://feliciasmeds.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättebra video, kollade på hela och ville aldrig att den skulle ta slut , jättebra tips! tack för en bra blogg <3

2011-11-10 @ 00:17:17
Postat av: Anonym

Jag mår såå mycket bättre nu tack! :D

2011-11-10 @ 06:48:53
Postat av: Louise

Alla: Vad glad jag blir!!! Ni är guldvärda, fruktansvärt söta allihopa :)



Fanny: Hehe, vad bra det! Jag kände mig jätteflummig genom hela videon och det var verkligen inte meningen, men jag tror det är sån jag är helt enkelt hehe. Jo jag förstår hur du menar! :) Det är jättebra att ta hänsyn till sin kropp och göra allt man själv vill för att den ska må bra, men som sagt, bara det inte går till överdrift som det gjorde för mig :) Puss!!

2011-11-10 @ 08:42:12
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: sara

asså du sa väll att din hud fortfarande inte var perfekt? ville bara säg att jag tycker att den ser hur fin ut som helst! tack för en bra video och en bra blogg också! :)

2011-11-10 @ 11:41:50
Postat av: Jasa

Jag vill komma med ett jättebra tips. Jag är 25 år nu och för ungefär 3 år sen började jag få jättemycket problem med hyn. Fick massa finnar som vägrade ge sig. Jag hade inte ens problem med finnar när jag var tonåring, istället kom dom efteråt.

Det sänkte mitt självförtroende totalt, vissa dagar när det var som värst kunde jag sitta i rummet och gråta. Jag kunde inte ens gå till affären utan smink. Visst, andra bryr sig kanske inte lika mycket som man gör själv. Men det viktigaste är ju att man själv mår bra. Jag slängde ut flera tusen kr på 2 månader bara på olika produkter och på ansiktsbehandligar som inte hjälpte ett skit. Fick krämer utskrivna av läkaren som inte hade någon verkan på min hy. Började använda mineralsmink men inte ens det gjorde någon skillnad. Inget hjälpte och mina finnar var fortfarande kvar även i somras.

Googlade på olika forum och läste om andras tips då jag läste om vitamin b5 och att det verkligen hjälpte folk med problemhy. Tänkte att det var värt ett försök och klickade hem en burk vitamin b5 från www.vekk.se och började dricka det 3 gånger om dagen. Efternågra veckor kunde jag börja se skillnad, finnarna var färre och huden blev mer jämn och slät. När jag drog med handen över kinderna förr kunde jag känna finnarna, nu känner jag inget. Och jag fick senast förra veckan en kommentar av en kvinna som inte sett mig på länge att min hy blivit mycket finare och hon frågade vad jag hade gjort åt det. Jag kan verkligen rekommendera vitamin b5 och en burk kostar runt 200 kr och räcker i lite mer än 1 månad. Så värt det! Jag mår mycket bättre nu och kan visa mig utan smink :) Detta är verkligen något jag kommer fortsätta med. Förlåt för ett långt inlägg, men tror detta kan hjälpa många.

2011-11-10 @ 12:01:14
URL: http://jasaa.blogg.se/
Postat av: Jasa

http://www.svenskhalsokost.se/#!produkter/pantothenic_acid?gclid=CLmbt731q6wCFcFAzQodbnyPBw



Mina kusiner kör på denna. Exakt samma sak, bara i tablettform. 1 tablett om dagen. Och det finns 90 tabletter i burken, alltså räcker 1 burk i 3 månader. Ännu billigare :) När min vitamin b5 är slut i pulverform ska jag testa denna :)

2011-11-10 @ 12:04:18
URL: http://jasaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2011-11-10 @ 13:46:29
Postat av: Emma

Det var en jätte bra video, de är så kul när du pratar så fort hehe! Men jag håller med dig om allt du sa i din vb allt stämmer.



Ha det så bra kram :)

2011-11-10 @ 14:14:41
URL: http://mypinkdream.blogg.se/
Postat av: Adelisa

Tack louise för en fin video,

jag har typ börjat använda 6 mascaror varje dag utan ja använder bara 1 mascara o alla säger att jag har blivit jättefin och söt vilket jag har blivit glad över!

Jag går nästan samma frisyr varja dag uppsat hår, tkr det är tråkigt men på bilder vågar jag visa mig typ i nersläppt hår osv men saken är jag vågar värkligen inte i skolan idag när jag hade typ syslöjd när vi alla väntade utanför då hållde min kompis på me mitt hår o gjorde en bulle när hon sa ''klar'' alla mian vänna kollade på mig o sa va fin du är du passar så ( en bulle i håret) jag tänkte ba SHIIIT men sen efter det brydde jag mig inte så jag gick så en hel dag vilket har gjort mig jätteglad i dag & samma sak som kläder har massa fina kläder men tar aldrig på mig dom, när jag åker utomlands så tar ja på mig dom typ shorts och ett line. Kan aldrig göra de i skolan SKÄMS vad ska jag göra åt de? kan du skriva ett inlägg på bloggen skulle varit till en stor hjälp till mig för jag skäms väkligen<3

Kramar

2011-11-10 @ 15:25:25
Postat av: Emma

Skit bra videon, fint av dig att du gjort den! :)

2011-11-10 @ 15:28:32
URL: http://emmaljungssons.blogg.se/
Postat av: emma

bra video! den hjälpte!

2011-11-10 @ 16:08:15
URL: http://photoplaze.blogg.se/
Postat av: Tord

Skitbra video, verkligen!

2011-11-10 @ 16:37:17
URL: http://toord.blogg.se/
Postat av: Maja

Louise isback on the line! <3

2011-11-10 @ 16:45:54
Postat av: alice

Bra video!

2011-11-10 @ 16:49:57
URL: http://ajoc.blogg.se/
Postat av: emilia

Skiiitbra video!! Du är så himla bra Louise, glöm aldrig det! Omtänksam, inspirerade och charmig tjej. Tack för tipsen

2011-11-10 @ 17:39:30
Postat av: Claes-Göran Olofsson

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla…



skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8



Efter att du skänkt pengar så besök min blogg CLASSES LILLA BLOGG på wordpress så förstår du varför

——————————————————————————————————————————–

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla…



skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8



Efter att du skänkt pengar så besök min blogg CLASSES LILLA BLOGG på wordpress så förstår du varför

——————————————————————————————————————————–

2011-11-10 @ 17:44:22
URL: http://www.classeslillablogg.wordpress.com
Postat av: Lisa

Shit vad härlig du är Louise :D Älskar videon <3



PUSS OCH KRAM !!

2011-11-10 @ 18:03:30
Postat av: sofia sörensen ♥

jättefin blogg! länkbyte? :)

2011-11-10 @ 18:49:27
URL: http://avfia.blogg.se/
Postat av: Jonna

Vilken fin video! Det är jätte roligt när ni tar upp sånt här i eran blogg!

Eller inte roligt kanske, men ja, intressant och bra! Du har helt rätt i det du säger! ;) <3

2011-11-10 @ 18:57:26
URL: http://jonnajonsson.blogg.se/
Postat av: boris jelic

hej :D Vad tycker du om rihannas nya album talk that talk som finns lite längre ner på min blogg :D?

Skulle vara kul o se vad du tycker! :D

2011-11-10 @ 19:23:35
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/
Postat av: SannaLundmark:)

Känner igen mig, jätte bra video och verkligen rolig att titta på, många bra tips och en fin blogg har ni med!:)

2011-11-10 @ 19:40:03
URL: http://sannizz.devote.se/
Postat av: Liv

Jag håller verkligen med om det där med att det är jätte onödigt att säga att andra är fula. Men har inte precis bestämt sitt utséende. Jätte bra video! :)

2011-11-10 @ 19:46:07
Postat av: KAJSA

Känner igen mig till 100%, har varit där också!

Jätte bra video! :-)

2011-11-10 @ 20:11:21
URL: http://kajsasahlberg.devote.se
Postat av: Moa

Håller med i varenda ord!!!! Jag har varit fixerad ett tag vid vikt och utseende och sån skit... Men nu har jag insett, att vem sjutton bryr sig? Jag bryr mig i alla fall inte!



Sen tänkte jag bara berätta en sak jag kom att tänka på... Jag känner en tjej (känner henne egentligen inte så bra men..) . Hon är väl... tja inte tjock direkt.. men hon är inte den smalaste... Dessutom bär hon glasögon och har finnar. Jag menar.. sådant som folk verkligen stör sig på hos sig själva. Men hon verkligen lyser när hon kommer in i ett rum! Hon är så glad och gullig mot alla och jag kan säga såhär.. jag ser henne som VACKER! Även fastän hon inte är "idealsnygg" så ser jag henne som en mycket vacker människa!

2011-11-10 @ 20:36:22
URL: http://mowii.blogg.se/
Postat av: viktoria

Tack för en underbar video!

Och hur kan du inte vara nöjd med din hy? Den är perfekt!

2011-11-10 @ 21:12:01
Postat av: Jenny

Ha en fin kväll! :)



Kram

2011-11-10 @ 21:42:21
URL: http://jennyvuongs.blogg.se/
Postat av: elin ♥

jättesnygg blogg! ♥ vad använder du för smink? ♥ :)

2011-11-10 @ 21:45:17
URL: http://elinbjurstam.blogg.se/
Postat av: maria

bra video! och måste säga att utslagen och finnarna du pratar om ser jag inget av! (du kanske sa att de försvunnit..) din hy ser iaf väldigt fin ut och du har inget att må dåligt över!

2011-11-10 @ 21:46:44
Postat av: Louise

Moa: Ja men eller hur! Man behöver inte se ut som Kim Kardashian för att vara snygg eller vacker. Äkta snygghet lyser verkligen från insidan! Kram på dig!



Viktoria & Maria: Den är INTE perfekt, min kamera lurar en del. Jag har fortfarande en del prickar i hela ansiktet och mycket ärr på kinderna kvar, men förhoppningsvis bleknar de bort om ett tag. Jag har slutat bry mig iaf hehe =) Tack iaf! <3.

2011-11-10 @ 22:14:29
URL: http://louisestyle.webblogg.se/
Postat av: lisa

skitbra video!!

måste bara säga det att du är så jäkla skön louise! när jag ser dina videos skrattar jag alltid haha.

tack för en bra blogg kram!

2011-11-10 @ 22:33:33
Postat av: Anonym

Varje ord satt verkligen mitt i prick, jag blev alldeles rörd, du är för bra, så skön!



Tack.

2011-11-11 @ 16:08:39
Postat av: amandamagnum

Vill bara säga att jag verkligen... Vet inte riktigt vad jag ska säga nu, när jag såg den tänkte jag att jag skulle skriva en kommentar och liksom tacka och få dig att veta hur värdefull denna videon var för mig. Men jag vet inte riktigt hur jag ska säga det, men jag tycker iallafall att det var en skitbra video och du har liksom fått mig att vända, nu VILL jag bli en bättre person som alltid är glad och snäll och inte göra som alla andra gör bara för att inte vilja vara annorlunda. Och jag vill kunna gå till skolan utan smink så det ska jag försöka att börja göra nu! :) Så tack så mycket! Förresten verkar du hur snäll och rolig som helst, så vad jag har sett så tycker inte jag att du har någonting att skämmas för eller så :)

2011-11-11 @ 18:40:54
URL: http://amandasbeauty.blogg.se/
Postat av: Emmah Mohlin

Guuuuuuud!!! Skiiit bra video!

Det finns en tjej i min klass som har ganska dåligt själförtroende.. Det har varit jätte många som pratar skit om henne (hur hon ser ut, mm) bakom ryggen! Jag tycker att hon är JÄTTE snäll, söt och en underbar människa. Hon bruka inte vilja vara med på lektionerna efter som detta har hänt... Våran mentor berättade att vi skulle prata med henne när hon kom till skolan, men jag ser henne nästan aldrig :( Vi har försökt att skriva på facebook, men hon brukar inte svara på det. Jag mår ganska dåligt över detta efter som hon är en klasskompis till mig. Vad ska jag göra? Jag kanju inte bara säga: efter som du har dåligt slälvförtroende så ska du kolla på denna videon... SNÄLLA SVARA! Älskar eran blogg! kram! :) <3

2011-11-11 @ 19:15:09
URL: http://emmahmohlins.devote.se
Postat av: Anonym

Antar att du förmedlar något bra men jag blev bara förvirrad för du pratade om olika saker hela tiden.

2011-11-11 @ 19:35:16
Postat av: K A J S A

du är värd en stor applåd, louise.

2011-11-11 @ 20:50:41
URL: http://avkajsa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack tack Louise för denna underbara video! Kan inte beskriva med bara ord hur mycket den hjälpte mig och att jag börjar förstå vad skönhet egentligen är! Är man trygg i sig själv så blir man vacker på utsidan med.



Kram Hanna

2011-11-11 @ 23:51:15
Postat av: Elise

Det där med choklad som du säger i början är en myt. Man kan inte få finnar av choklad, det finns inget som bevisar den teorin.

2011-11-12 @ 10:49:28
Postat av: Klara

Du är finast och det vet du att jag tycker SNYGGO! <3

2011-11-12 @ 13:17:18
URL: http://entillfukkinfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra video!

2011-11-12 @ 18:16:41
Postat av: Ärlig&rak :)

sämst video du pratar bara om dig själv och ger inte precis något vettigt. Och ful är du med eller utan finnar. Dina vänner borde va ärliga och be dig ta bort denna skit video. Ser det mer som humor, lär dig prata också, du säger TYP & ASSÅ i varje mening. Ser ingen röd tråd.

puss louise, bloggen vore verkligen bättre om de bara va Dejana

2011-11-12 @ 22:58:25
Postat av: Dragana

Herregud människa håll fucking käft?????????? ^ Jävla idiot

2011-11-13 @ 00:49:50
URL: http://sockerdragana.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fast alltså.. du jämför dig fortfarande med människor. Du jämför framförallt din kropp med smalare kroppar. T.ex "jag har muskler och kan dansa, ska jag då inte ha muskler och istället ha smalare ben och inte kunna dansa?".



Tänk ALDRIG så. Alla ser olika ut. Du är DU. Inget mer med det. Var stolt över dig själv, du är en väldigt fin person :)

2011-11-13 @ 01:33:11
Postat av: demi castaneda

Älskar att du stammar lite o verkligen försöker hitta rätta orden. fick en att tänka till fett mkt,tack för allt du säger . <3

2011-11-13 @ 01:41:24
URL: http://ddemiis.blogg.se/
Postat av: Mia

Riktigt riktigt bra video!! Den kommer jag garanterat komma tillbaka till och kolla på om jag har en jobbig dag någon gång. För det är precis mina tankar du säger i den, allt jag tänker när jag mår bra, samma åsikter! Men ja, vi vet ju att när man har en dålig period får hjärnan för sig att ta fram helt fel tankar! Tack Louise!!

2011-11-13 @ 02:18:29
URL: http://busbananenmia.blogg.se/
Postat av: amanda

Sjukt bra video. Jag har endel finnar och ärr efter finnar och sånt skit. Jag får höra i princip varje dag kommentarer om det. Jag hade en röd tröja på mig, då kom en fram och sa att min tröja matchade mina finnar. Men den tjejen kan vara supersnäll ibland. Jag vet inte vad jag vill få fram av att skriva det här. Ville nog bara säga att videon var bra och jag tror att den kommer att hjälpa mig att stå upp för mig själv.

2011-11-13 @ 10:45:45
URL: http://amaandab.devote.se
Postat av: Felicia

Superbra video! Du har verkligen rätt i att det är jätte viktigt att inte bara se dem negativa delarna på sin kropp utan även de positiva. Ingen är ju perfekt och alla är vackra på sitt eget sätt <3

2011-11-13 @ 14:51:01
Postat av: Anonym

Jättebra video! Du är en sån fin person :)

2011-11-13 @ 16:41:14
Postat av: Anonym

Jag känner igen mig i nästan allt du säger. Jättefin video! Mitt självförtroende är inte bäst, men nu blev det lite bättre. Tack♥

2011-11-13 @ 17:52:09
Postat av: Lisette

Jag känner verkligen igen mig i allt det som du berättar! För typ ett halvår sen började jag från ingenstans att få jättemycket finnar, innan dess var min hy i princip finnfri. Och jag har provat ALLT, men jag har fortfarande otroligt dålig hy! Jag försöker hela tiden tänka som du sa, att ingen bryr sig om jag har finnar eller inte. Men mitt självförtroende har sjunkit så otroligt mycket, och nu visar jag mig inte utan smink nästan för någon. Efter att ha sett den här videon så tänkte jag efter och insåg att det faktiskt inte spelar någon roll, jag kommer fortfarande försöka få bättre hy.. men jag har insett att ingen annan bryr sig. Och om dom gör det, så är dom idioter.. typ. Haha! Du verkar vara en så himla härlig person och du fick mig att må bättre över mig själv för en stund, så tack!<3

2011-11-13 @ 22:14:13
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: neli

jävla grym video tjejen! du inspirerar verkligen!

2011-11-13 @ 23:34:31
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: Emma

Det där träffade mig rakt i hjärtat. Jag har verkligen haft det svårt och mitt självförtroende är så långt ner det kan komma. Men nu steg det lite, och jag har verklugen fattat, varför bry sig så mycket om något som ingen annan bryr sig om? Tack för att du la upp den här videon. <3

2011-11-14 @ 19:53:31
URL: http://emmaschons.blogg.se/
Postat av: Anonym

du pratar för mycket... Fick inte ut någonting av det här.

2011-11-17 @ 19:21:06
Postat av: Vickan

Du är en helt underbar människa, Lollo! Jag älskar dig <3

2011-11-17 @ 19:40:02
URL: http://desireforcontrol.bloggplatsen.se
Postat av: madde

Underbar video som vanligt, Louise :3

Måste dock säga att jag är besviken på vad vissa i kommentarsfältet fyller sitt nötskal med. Allt du förespråkat, dvs om folk faktiskt sitter och tänker gud vad ful hon är och tar det till en sån överdrift att de lämnar en syrlig kommentar här har tragiskt nog inget bättre för sig.



Och 'att du stammar' eller eventuellt 'tappar bort dig' som någon påpekat är underbart! Det gör hela videon så personlig och du bjuder på roliga kommentarer som jag brast ut i skratt när jag hörde dem.



Tack igen för en jättebra video :3 Den satte bra i mitt nötskal..

2011-11-19 @ 14:17:00
URL: http://supermadde.blogg.se/
Postat av: Karin

Såå jävla vettigt! Nu vet jag inte hur gammal du är, men du är säkerligen yngre än mig(är 27) och så mycket klokare! Jämför mig alltid med andra och går ständigt med dåligt självförtroende. Får ofta komplimanger över både min personlighet och utseende men det är svårt att ta till sig. Men den här videon var ju verkligen som om du pratade till mig. Tusen tack ♥

2011-12-29 @ 23:29:22

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0