19:38 Nagelvideor:

Ni är många nu på senaste tiden som bett om nagelvideor, men jag (Dejana) har varken haft tid eller "nagelinspiration", utan har gått med enfärgade naglar i samma färg på alla naglar. Tror detsamma gäller för Louise. Det är så med alla videor vi gör: Så fort vi har tid och inspiration till det - så kommer det komma upp! Så ni behöver inte oroa er, haha.

Sålänge lägger jag upp några av våra gamla nagelvideor och även några från Youtube som jag tyckte var riktigt häftiga:

Dejanas nagelvideor:

Först:
Tips & trix för att måla naglarna jämnt och fint.


Här är videon på hur man gör naglarna jag har på bilden i vår header.


Rosa polkagris-inspirerande naglar.


Olika nyanser av blått med fina övergångar.


Rosa glitternaglar.

Louises nagelvideor:

Enkelt sätt att göra fransk manikyr på.


Silvriga/holografiska glitternaglar.


Nagelmarmorering!


Blommiga glittertippar.


Blått med vita blommor.

CutePolish:

Galet unika och häftiga naglar som en tjej under namnet CutePolish på YouTube har gjort.


En till video av CutePolish. Hittade hennes kanal idag och är redan fast! Så inspirerande.
Hoppas ni fått lite nagelinspiration nu sötnötter. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: vilma

Kom precis på en saak... Har ni några tips på någonting man kan andvända för att fixa till ögonbrynen asså så att dem ligger rätt? Jag är typ desperaat! För dem ligger huller om buller och det hjälper inte att borsta dem :/ wää.. oj det här blev random och väldigt mkt ''ngt''...öööh. Hahah fluum... Älskar er blogg btw! :D

2011-11-10 @ 20:18:15
URL: http://lifebypix.blogg.se/
Postat av: emmelie

Underbart!



Kika gärna in på min FOTOBLOGG, SagaPhotos! :)

2011-11-10 @ 21:12:03
URL: http://sagaphotos.blogg.se/
Postat av: elin

Har gjort cutepolish panda naglar hur många gånger som helst, gulligt och fint och superenkelt! :)

2011-11-10 @ 22:16:37
URL: http://eliinstarby.blogspot.com
Postat av: Rita

Till vilma det finns ögonbryns gele som är som mascara den är genomgynlig finns i H&M märke och andra märken också.

Min fråga om någon vet vad är det hon använder till news papper naglarna det som är vätska, är det nagelbortagning?

2011-11-11 @ 20:11:54
Postat av: Anonym

hej kan ni inte göRA NEWS PAPPER NAGLAR VAD SKA MAN ANVÄNDA ATT BLÖTA PAPPRET MED !!???

2011-11-13 @ 18:43:09

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0