18:38 Nytt: Sminkborttagning

Igår var jag inne en sväng på Rusta i jakt efter sminkborttagningsservetter. Jag minns att jag brukade använda det för några år sedan och tyckte väldigt mycket om att det var så himla smidigt. Jag hittade i alla fall ett pack med 3 förpackningar för 39,90 kr från märket Athena Beauté. Jag köpte servetterna som är tillämpade känslig hy. Har någon av er testat dessa? Vad tycker ni?
Jag kan skriva en review på dem när jag fått testa dem ett par gånger. Om ni vill? Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Skulle gärna få höra vad du tycker :) Jag gillar sminkborttagningsservetter men hittar bara från stora märken och det är lite för dyrt för att vara värt det.

2011-11-11 @ 19:08:38
Postat av: Sofia

Så kul att du bloggar mer nu Louise! DU ÄGER!:D

2011-11-11 @ 19:10:43
Postat av: Rajnia

Jag har dom, är inne på min fjärde förpackning! Dom är super för ögon make up, men jag gillar inte dom för ansiktet, den ger mig utslag och gör mig väldigt röd, men till ögonen är dom verkligen jätte bra! :)

2011-11-11 @ 19:48:22
Postat av: julia

Jag använder de för att ta bort sminket innan jag tvättar anskitet, är väl vad de är till för. HAHA, men det fungerar kanon tycker jag. Förvarar mina med öppningen ner så att den servetten jag tar ut är fuktigast, inte torrast ^^

2011-11-11 @ 20:29:23
URL: http://juliaingvarsson.webblogg.se/
Postat av: Nikolina

älskar dom! bästa sminkborttagningen jag nånsin använt :) dom gröna som du köpte är en aning bättre än dom blåa, för dom blåa luktar starkt ._.

2011-11-12 @ 16:04:53
URL: http://nikolinacurko.blogg.se/
Postat av: Malin

ja, review vill vi ha :D billiga var dom ju också :)

2011-11-13 @ 16:57:08

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0