14:22 Sminkvideo: Purple Wonderland

Igår spelade jag och min kära vän Enni in en sminkvideo tillsammans! Eller ja, hon agerade modell och jag sminkade, haha. Här har ni resultatet i alla fall! Vi bestämde oss för en lila sminkning då Enni har gröna ögon, och lila verkligen får gröna ögon att "poppa". Neutrala kinder & svagt röda läppar på det.. Voilá! En perfekt sminkning för alla olika sorts fester och tillfällen nu kring juletid.
PS: Anledningen till varför jag har börjat skriva på engelska i många av mina videos är för att jag har börjat få jättemånga internationella tittare på YouTube, som inte förstår svenska. Det är ju lättare för er att förstå engelska än vad det är för dem att förstå svenska, riiight? Hoppas det är OK! Ni kan ju självklart se vad jag gör och förstå ändå, hehe. Pussar.

Kommentarer
Postat av: Marina

Gud vilka fina naglar du har på den videon! :)

2011-11-28 @ 17:40:15
Postat av: Lovisa

Fin sminkning! :)

Kan du inte visa hur du gjorde dina fina naglar? :)

2011-11-28 @ 22:58:27
Postat av: Evelina ! ♥

Hejsan louise och Dejana, kan ni inte göra en video där ni gör en rainbow makeup och en lätt men dramtisk sminkning? Jag behöver inspration :)♥



Taack såå snälla om ni göör det, ♥



Älskar er båda & eran störtshöna blogg, kram Evelina♥



bbeauty.devote.se

2011-11-29 @ 14:13:53
URL: http://bbeauty.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0