10:05 Ny handkräm: Neutrogena Norwegian Formula Hand Cream


Neutrogena Norwegian Formula Hand Cream
50 ml, 45 kr. på Apoteket (HÄR)

Köpte mig en ny handkräm igår! Jag är nästan aldrig torr i ansiktet, men min händer! Det är galet. När jag var yngre brukade mina händer spricka upp så att de började blöda för att de var så torra.

Denna handkrämen går på reklam nu som ni kanske sett och förra året hade jag en body lotion från exakt samma serie (Norwegian Formula) och jag ÄLSKADE den. Den återfuktade mina ben och kropp superbra, därför tror jag att denna handkrämen gör detsamma för mina händer.

Det enda negativa jag kan säga så här direkt är att handkräms-tuben är mycket mindre än man förväntar sig, men det står att man behöver superlite av produkten och att den ska räcka till hela 200 appliceringar! Vi får väl se hur det blir med det.

En recension kommer upp när jag testat den ett tag och har tillräckligt att säga om den.

Kommentarer
Postat av: becka

kolla gärna min blogg, kommentera & säg om ni tycker jag borde göra en make up collection video, det finns bilder så ni kan se vart jag förvarar mitt smink, & om ni tycker jag borde filma en collection video, snälla säg till då :)



2011-11-20 @ 11:32:52
URL: http://beckasponny.blogg.se/
Postat av: pessy

Fiiiiin ni är!!

Checka gärna in min blogg som handlar om mitt liv som 15åring.. jag bloggar om min vardag, massa bilder, låtar, tips, outfittar och mazza andra konztiga saker! Släng gärna in en kommentar! Pussar! :D



www.pessys.blogg.se

2011-11-20 @ 12:06:20
URL: http://pessys.blogg.se/
Postat av: sara

Den är UNDERBAR! Den enda handkrämen man behöver sen är man done!

2011-11-20 @ 12:15:27
Postat av: Sandra

Var kan man hitta Lumene Primer för ansiktet? Jag har letat överallt och kan inte hitta det någonstans. Har de slutat att sälja det?

2011-11-20 @ 14:37:15
Postat av: Amanda

Jag väntar på en recension redan! :)

2011-11-20 @ 15:56:09
URL: http://amandahellstroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den är rent ut sagt skitbra! Har den själv och skulle aldrig fundera på att köpa någon annan, så fruktansvärt bra är den!

2011-11-20 @ 17:23:58
Postat av: Linn

Sandra - lumenes ansikts primer brukar finnas att köpa på åhlens, vilken är det du menar? :)

2011-11-20 @ 23:36:02

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0