18:36 make up: purple





Såhär såg jag ut i facet under dansföreställningen vi hade med Estetisk verksamhet i skolan, förra veckan. Jag körde på mörka, glittriga ögon i lila toner. I like it! Fick inga fler bra bilder då jag redan var sen när bilderna togs. Minns inte helt vilka produkter jag använde but i will try my best..

ANSIKTE:
Mineralfoundation från Lily Lolo i färgen "China Doll"
Bronspuder från Max Factor, "Golden".

ÖGON:
Ljus, skimrig ögonskugga i ögonvrån från Viva la Diva, "Golden" nr 320
Lila skuggor från olika paletter - bland annat från Viva la Diva, 88 palette
Lila glitter på ögonlocket - HOT Make up
Flytande eyeliner från Loreal
Mascara, Volume Million Lashes från Loreal

LÄPPAR:
Ingenting! Möjligtvis lite vaselin.
Vet ni? Jag har åkt på en regäl allergisk reaktion i ansiktet som inte vill ge sig (och orsaken är okänd). Om jag är lite off är det troligtvis för det, för nu har vi inte mycket kvar i skolan.. Ville bara att ni skulle veta. Jag har fått pencillin nu och en kräm att smörja in ansiktet med så jag håller tummarna för att det blir bättre! Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte göra en turtial på den där sminkningen

2011-05-30 @ 20:21:00
Postat av: Cyt

Vad läskigt :(

2011-05-30 @ 21:26:03
URL: http://Lennhammer.wordpress.com
Postat av: anna

Skulle du kunna göra en smink tutorial på den. Tyckte att den var superfin!

2011-05-30 @ 22:30:43
Postat av: emma

skulle du kunna göra en tuourial på en sminkning med lila man kan bära till vardags? :)

2011-06-03 @ 21:35:25

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0