17:27 Youtube Tips: Hur man gör en inbakad "waterfall braid"





En av er läsare skickade en bild på Bloggsvar ganska nyligen och frågade hur man gör frisyren som tjejen på bilden hade. Det är en såkallad "waterfall braid" som tjejerna ovan visar i sina videor. Superfint!

Om ni vill kan ni kolla in deras Youtube-kanaler!

• Den första tjejen är skitduktig och kommer med många tips på frisyrer där man inte använder någon värme!
Länk: Evelinicutza

• Kvinnan i den andra videon har också superbra videor där hon visar massa olika frisyrer, oftast med flätor, på sina döttrar! Detta är i princip den enda videon där hon visat en frisyr på sig själv istället för på sina döttrar, men hon är riktigt duktig på att förklara så att det blir enkelt att hänga med och förstå.
Länk: CuteGirlsHairStyless

Kommentarer
Postat av: jenni

jätte bra tips!

2011-05-18 @ 18:36:49
Postat av: Cyt

Bra tips!

2011-05-19 @ 06:48:36
URL: http://Lennhammer.wordpress.com
Postat av: Anonym

Ojj, tankeläsare!



Jag kolla på alla waterfall videos som fanns på youtube för några dagar sedan.

2011-05-19 @ 08:00:18
Postat av: Vilma

bra tips! jag skulle bli jätte glad om ni kunde göra en (room ture)jag skulle bli jätte jätte glad

2011-05-19 @ 16:28:31
Postat av: Hannah

Hej!

Har sett på några av era videor/outfits att ni har Thomas Sabo armband. Kan ni inte visa upp vilka berlocker ni har osv? Skulle uppskattas!

Ni är superduktiga på det ni gör!

Kram Hannah

2011-05-19 @ 22:16:13
Postat av: A

Hej! :)



Det var genom en av era filmer på youtube som jag lärde mig göra fiskbensfläta och nu har jag lagt upp den i min blogg (har givetvis länkat till er). Har inte publicerat inlägget än men tänkte göra det imorgon em. Så ville bara säga till, om ni vill att jag tar bort videon så gör jag självklart det! Men fick en fråga om hur jag gjorde, och vad bättre än att visa hur jag själv lärde mig ;)



2011-05-19 @ 22:44:06
URL: http://actionj.blogg.se/
Postat av: Marina

Kan ni göra en fin balsminkning som passar blå ögon? Snällaa!! Min bal är nästa helg och jag har ingen aning om hur jag ska sminka mig:(

2011-05-20 @ 09:40:33

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0