17:00 Dagens lack: Brownish purple




Golden Rose Nail Lacquer, nr. 47.
Köpt i Serbien.
Så här ser alltså dagens lack ut! Var sugen på något mer jordnära nu som utbyte mot alla färgglada lack jag haft de senaste dagarna/veckan, så det fick bli detta.

Om ni undrar varför locket är söndergnaget är det för att lacket är så j*vla svårt att öppna!


Nu ska jag gå och lägga mig, för mitt huvud känns som en tickande bomb som väntar på att explodera och kroppen känner sig som en väg som blivit överkörd av miljontals bilar. Man får skylla sig själv om man envisas med att springa ett konditionstest på 3 km. när man är sjuk, dricker hostmedicin och har "lingonvecka". Jag som inte ens behövde springa det idag...har redan gjort det, men ville ha ännu bättre tid! Som sagt, jag får skylla mig själv för att jag aldrig blir nöjd med mina prestationer och skiter i min kropps signaler...

Kommentarer
Postat av: Frida

Krya på dig Dejana!! <3

2011-05-20 @ 17:26:27
Postat av: alice

Då får vi hoppas att det blir bättre snart. Krya på dig! :)

2011-05-20 @ 17:37:08
Postat av: Cyt

Krya på dig!

2011-05-20 @ 18:46:41
URL: http://Lennhammer.Wordpress.com
Postat av: patricia

krya på dig sötsak!

riktigt fint lack, kika gärna in och kolla på min vackra tass för dagen :)

kram!

2011-05-23 @ 17:13:26
URL: http://paatricia.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0