15:45 Haul-video! Smålänningens marknad



Igår fick jag och mamma en kick att åka till Bredaryd och shoppa loss på Smålänningens marknad. Jag har inte varit där innan, men det har mor min och likaså Louise. Det var mycket större än jag trodde! De har både märken man känner igen för billigare pris än i andra butiker, men också massa annat. Allt från köksprylar till kläder och kosmetika. Himmelriket med andra ord! Här har ni alltså en video där jag visar vad jag fick med mig hem. Hope you like it!

Vad är en Haul-video?
- Det är många som frågar detta, trots att man borde förstå vad det är för typ av video när man ser innehållet. En haul-video är helt enkelt en video där man visar vad man har köpt efter en shoppingrunda! Man visar sakerna, säger var de är köpta och hur mycket de kostar. Detta för att visa andra vad som finns på marknaden, olika fynd och fina saker, samt var de finns att köpa om man vill ha dem själv.


Kommentarer
Postat av: Yasemine

HAHAHAHA! Slutet äger! xDD Sååå roligt. :D

2011-05-15 @ 15:50:04
Postat av: felicia

Älskar såna här videos från dig Dejana! :D

Men du, jag har en kompis från småland som säger vissa ord lite roligt. Måste bara fråga; säger du Aprikås eller Aprikos? haha lite udda fråga men roligt att veta eftersom att du också bor där :D

2011-05-15 @ 16:20:59
URL: http://feliciasmeds.blogg.se/
Postat av: kimberly-

hej, vart bor ni? För jag bor riktigt nära bredaryd och värnamo. Du kanske har hört om forsheda? :)

2011-05-15 @ 16:42:04
URL: http://kimberluuu.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej.... parfymen är 4 gånger större inte 3 gånger större ;) 25x3 = 75 , 25x4 = 100.. hahah skojja XD

2011-05-15 @ 19:09:26
Postat av: Anonym

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxl



hahaa

det var aasss kul när han så jo de har du och din blick xD garvar ihäl migxD

2011-05-15 @ 21:16:34
Postat av: Denice.E

Vart har du köpt ditt linne som du har på dig i videon?? :) <3 Kramar Denice.E

2011-05-15 @ 22:04:47
URL: http://deenicee.blogg.se/
Postat av: Natalie

En konstig fåre men ska man ha bh under dom där topparna du visade att du hadde köpt på lindex, i svart och neonrosa? tacksam för svar kram<3

2011-05-16 @ 22:09:05
URL: http://nataliieastrom.blogg.se/
Postat av: neli

hahaha vilket jävla bra slut =D

älskar nagellacket från depend. superfin färg hihi =)

2011-05-17 @ 14:01:19
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: amanda

älskar att du rycker lite på axlarna i början av nästan alla dina videos! :D

2011-05-17 @ 17:13:34
URL: http://himlafinadu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man fattar vad det är för typ av video, men vad står haul för?

Är det något ord ni hittat på själva?



2011-05-17 @ 22:29:27
Postat av: emelie

jag älskar dina videos dem är super bra,och jag gillade nagellacket från depend passar verligen till sommaren får sommar känsla redan nu måste verkligen köpa den grymt fint till en vit kavaj eller en vit tröja eller en vit klänning.men det jag igentligen skulle säga var att jag undrade vilken butik som du köpte dina blommiga skor ifrån ? dem var super läckra jag älskar den :) jag är verkligen tacksam för svar :) kram emelie från stockholm :)

2011-05-19 @ 20:11:06
Postat av: Maja

Hej!Jag undrar varför du köpte rakhyvlar? Du har ju en epilator, kram

2011-05-21 @ 06:52:06
Postat av: Klara.11 år

Älskar din o Louise's videos. Ni är asgrymma asså!!! Ni är typ mina förebilder i Sverige!

2011-06-12 @ 18:59:08

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0