18:38 Recension: IsaDora Velvet Touch Compact Powder

IsaDora Velvet Touch Compact Powder "15 Medium Beige Mist".

Cirka 120 kr.

Finns att köpa på: Lindex, Åhlens City, en del ICA Kvantum-butiker och Kicks.


 

Nu har det gått exakt två veckor sedan jag köpte detta pudret, så nu kan jag säga vad jag tycker om det.

Jag har använt det för att "sätta" min concealer under ögonen och de två gånger jag använt foundation (just för att testa pudret, haha). Jag tycker verkligen om det! Det gör det som beskrivningen säger att det ska göra. Det mattar ner väldigt bra och håller sig matt under dagen och jag älskar formulan som är väldigt silkig, den känns alltså len på något sätt.

Även om pudret är färgat så tror jag inte att det är jättepigmenterat, eller så är det bara jag som valt en helt perfekt färg för min hudton, haha. I vilket fall som helst så tycker jag att det är bra att det inte är superpigmenterat eftersom det då minskar risken att det syns att du köpt helt fel färg. Försök ändå att matcha så bra du kan och hitta den perfekta nyanser för just dig, men om du inte kan bestämma dig mellan två nyanser som är otroligt lika varandra så behöver du inte oroa dig.

Tummen upp alltså! Det bra priset ger ett extra plus.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Nice, billigt!



2011-03-08 @ 19:03:34
URL: http://oliviasbilder.blogspot.com
Postat av: emma

ni borde uppdatera oftare

2011-03-09 @ 12:23:00
Postat av: Leia ♥

Bra med tips!

2011-03-09 @ 15:09:25
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: alice

haha, jag kollade på gamla videos på era kanaler på youtube och insåg att Dejana började varje video med: Hej allihopa! Eh...



Haha, det var lite småroligt :P

2011-03-09 @ 16:03:14
Postat av: Ellen!

det skulle hjälpa mig jätte mycket om någon av er kunde svara på min fråga, kanske bara i slutet av ett inlägg eller nått men, sliter det på håret när man tuperar?

kram

2011-03-09 @ 22:02:54
Postat av: ida

Det pudret e skitbra! Jag har de transparenta, för jag har svårt att hitta min färg, e så vit..

2011-03-11 @ 10:27:56

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0